צילום: שאטרסטוק

כדי שלאף ילד לא יחסר: מגייסים ציוד לתלמידים מעוטי יכולת

החלוקה מתבצעת במרכז שטרודל שיהיה פתוח עד שעות הלילה לקבלת תרומות

פורסם בתאריך: 28.8.19 19:24

בעקבות הכתבה שעלתה לאחרונה בחדשות ערוץ 12 על ילדים ממשפחות קשות יום הפותחים את שנת הלימודים ללא ציוד מינימלי, החליטו במרכז הנוער "שטורדל" לפתוח בקמפיין בזק עבור ילדים ממשפחות נזקקות. וקראו לציבור לתרום עבור התלמידים, איש כפי יכולתו.



במרכז "שטרודל" דאגו להכין לתלמידים את כל הציוד הנדרש כגון תיקים, קלמרים, מחברות, ציוד לקלמר, תלבושת בית ספר וכדומה. כל הציוד שייתרם יועבר ישירות אל תלמידים ממשפחות מעוטות יכולת מחולון.

"בעקבות פרסום הכתבה הייתה הענות גדולה של תושבי חולון למיזם הזה. ראיתי בפייסבוק המון אנשים שרוצים לתרום אבל לא יודעים לאן." מספרת לירון שי- ויטנר, מנהלת מרכז הנוער. "לכן קיבלנו החלטה לקחת על עצמנו את הנושא הזה ולדאוג לילדים. החלטנו כי מרכז הנוער שלנו יפתח את שעריו לטובת כל מי שרוצה לתרום ולאחר מכן אנחנו נעביר את הציוד למשפחות הנזקקות", עוד הוסיפה כי" הנערה שפורסמה בכתבה היא איננה היחידה שאין לה את הנדרש ללימודים, ייתכן שעד כה אנו פספסנו את העובדה כי אנו פועלים בשכונה שגם בה יש לנו מה לתת מעצמנו", היא הבהירה כי "התרומות הן לכל תושבי העיר".

מרכז הנוער שטרודל ממוקם ברחוב מסילת העולים 2 בשכנות ג'סי כהן ופועל כבר במשך עשור. המרכז מספק שירותים לקהילת בני הנוער באזור. במרכז מקיימים בין היתר מרכז למידה המאפשר שיעורים פרטיים בחינם וקבוצות חברתיות.

המרכז יהיה פתוח לתרומות היום (רביעי) בין 11:00-18:00 ומחר בין השעות 18:00-22:00.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר