נשיא ארמניה דר סירקיסיאן ונשיא HIT אדוארד יעקובוב
צילום: טל קירשנבאום

מה הקשר בין קים קרדשיאן למכון טכנולוגי חולון?

"אני רוצה שתהיו פרטנרים שלנו": נשיא ארמניה ד"ר ארמן סרקיסיאן חתם על שיתוף פעולה אקדמי עם מכון טכנולוגי חולון

פורסם בתאריך: 26.1.20 13:53

במסגרת ביקורו בישראל של נשיא ארמניה לרגל אירועי ציון 75 שנים לשחרור אושוויץ, הגיע הנשיא גם לביקור במכון טכנולוגי חולון, כדי לחתום על מזכר הבנות לשיתוף פעולה אקדמי בין ארמניה לבין HIT.



ביום שישי, לאחר השתתפותו בטקסי פורום השואה הבינלאומי שנערכו השבוע בישראל, ביקר נשיא ארמניה ד"ר ארמן סרקיסיאן ב-HIT מכון טכנולוגי חולון, כאורחו של נשיא המכון פרופ' אדוארד יעקבוב. לבקשתו של הנשיא סרקיסיאן תואם סיור במכון טכנולוגי חולון באמצעות משרד החוץ, במסגרתו העניק הנשיא הרצאה בפני אנשי אקדמיה, סגל וסטודנטים במכון.

בפתח הרצאתו אמר נשיא ארמניה כי הוא מעוניין בשיתוף פעולה אקדמי עם HIT: "קראתי על המכון ולמדתי אודותיכם, ואני רוצה שאתם והטכניון תהיו הפרטנרים שלנו.

"אנחנו נכנסים לעידן קוואנטומים והרנסאנס עוד לפנינו", אמר הנשיא הארמני. "האוקיאנוס הבא הוא אוקיאנוס המידע וארמניה תהיה אחד הנמלים בים הזה. נדע יותר על הגנום האנושי – כיצד אנחנו חיים, חושבים וחולמים. אנו בעצמנו סט של קוואנטומים".

 

לפני שסיים את הרצאתו, תיאר נשיא ארמניה את ארצו היפה, וסיפר כי מדובר במדינה תוססת, עם מסעדות נהדרות ונופים יפהפיים, והוסיף בהומור כי "אחרי הכל קים קרדשיאן ארמנית".

בתום הסיור חתם הנשיא על מזכר הבנות לשיתוף פעולה אקדמי בין ארמניה לבין מכון טכנולוגי חולון.

פרופ' יעקובוב נשיא HIT בירך על ההסכם ואמר: "בואו ניצור עתיד טוב יותר למדינות שלנו ולילדינו, כדברי הנשיא ה-16 של ארה"ב אברהם לינקולן: 'הדרך הטובה ביותר לנבא את העתיד היא ליצור אותו'".

נשיא ארמניה דר סירקיסיאן ונשיא HIT אדוארד יעקובוב

צילום: טל קירשנבאום



 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר