צילום: PKpix / shutterstock.com

אנשי יוסף: עופו על עצמכם ותוכלו לכבוש כל פסגה

יש לא מעט אנשים שמגלים שעבורם הגשמת חלום כרוכה ביותר מאמץ, בלי הנחות ובלי מתנות חינם. אבל אלה המנצחים הגדולים בסיבוב של החיים

פורסם בתאריך: 26.6.20 12:10

"זאת חקת התורה אשר צוה יהוה לאמר דבר אל בני ישראל ויקחו אליך פרה אדמה .פָרָה אֲדֻמָּה תְּמִימָה אֲשֶׁר אֵין בָּהּ מוּם אֲשֶׁר לֹא עָלָה עָלֶיהָ עֹל".

לכאורה, פרשת חוקתי מאוד מסובכת ולא ניתנת להבנה. המלך שלמה, החכם מכל אדם אמר: "אמרתי אחכמה והיא רחוקה ממני". הוא ניסה למצוא היגיון בפרשה זו, אך הבין שלא בכל דבר ניתן למצוא היגיון באופן שבו הוא מוכר לנו בשכל הישר. ובמקום שנגמרים ההסברים הרציונליים – מתחילה האמונה.

כולנו עברנו מסלולים שונים בחיים והתמודדנו עם שינויים רבים. מגיל צעיר פיתחנו אמונות מגבילות ומחסומים רגשיים, שלא פעם עצרו אותנו מלהתקדם והיוו מכשול בדרכנו. אצלי, מגיל קטן היה בי קול פנימי שאמר לי לא לוותר על שום חלום, על אף הקושי והמורכבות. אותו הקול ליווה אותי גם במקרים שאיש לא האמין בי ונאלצתי להוכיח את עצמי. "מגיע לך יותר", הוא שב והזכיר לי.

בעבר, הייתה תקופה בחיי שממש התפללתי והמתנתי שמישהו יפתח לי את הדלת, ויוכל לראות את היכולות שניחנתי בהן. זה לא קרה וכבר היה מי שהסכים להאמין הדרך הייתה קשה ומפותלת.

הבנתי במהלך השנים שאני אחת מאלה שצומחים מלמטה, עם הרבה מאמץ ועבודה קשה, בלי מתנות חינם על מגש הכסף. מה שעודד את רוחי ואת נפשי היה המשפט שליווה אותי כל חיי: לפני שיוסף הפך למנהיג ומוביל, הוא נזרק לבור.

אני מאנשי יוסף. אני לא לבד. יש רבים כמותי, שנאלצים בעמל רב לסלול את דרכם. אבל כדי שהדרך תיסלל והחלומות יתגשמו, חייבים להשליך את המחסומים הרגשיים, להיפרד מהאמונות המגבילות וללכת אחרי הלב – עד הסוף וללא סייגים. תהיה אשר תהיה הדרך מאתגרת ותלולה.

חברים יקרים, זכרו, כל חלום ניתן להגשים אם רק נהפוך אותו למטרה ממוקדת ונבין שהכל מתחיל בנו ואם מספיק אמונה ושאיפה נוכל להזיז כל מכשול, ולכבוש כל יעד.

פרה האדומה היא הכי ייחודית ומיוחדת, כשם שכל אחת ואחד מאיתנו מיוחד וייחודי. אז עופו על עצמכם ושחררו אמונות מגבילות. רק ככה תוכלו לתפס על כל הר ולהגשים כל חלום.

בתאל בן דוד מטפלת N.L.P מאסטר ומרצה
יש לכם שאלות? אתם יכולים לכתוב לי [email protected]
או בטלפון 054-7507500 ואשמח לענות לכם



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר