בית החולים וולפסון השיק חממת הייטק לחרדים ולילדים

על רקע ההתמודדות עם הקורונה, שני מיזמים פורצי דרך במרכז הרפואי וולפסון

פורסם בתאריך: 19.8.20 14:55

חממת Bizlabs ובית החולים וולפסון השיקו את חממת הסטארטאפים החרדים בתחומי הבריאות שתפעל במרכז אחים בבני ברק. מטרת התוכנית היא לשפר את אחוזי ההצלחה של הסטארטאפים משתתפי התוכנית ולסייע בפיתוח מוצרים מצילי חיים. בימים אלה מתקיים הליך האיתור ומיון לסטארטאפים שישתתפו בתכנית.

התכנית מיועדת לשבע חברות סטארט אפ בבעלות יזמים חרדים בתחום המכשור הרפואי ובריאות דיגיטלית. במהלך התוכנית, שתימשך חצי שנה, יקבלו החברות ליווי ופיתוח עסקי ומקצועי מלא, חיבור למנטורים מטעם המרכז הרפואי וולפסון, גישה למעבדות מחקר, נגישות לביצוע פיילוטים במרכז הרפואי, ייעוץ רפואי ורגולטורי, סדנאות מקצועיות ופורום משקיעים.



התוכנית החדשה תופעל במסגרת מיזם BizLabs הפועל בשנים האחרונות בביזמקס – מרכז החדשנות החרדי, והביא לאחרונה את המחזור השלישי שלו. כמו כן, העניק המיזם עד כה ליווי ל-14 יוזמות של הייטק חרדי בשלבים מתקדמים שכוללים צוות במשרה מלאה, מוצר פעיל וגיוס כספים. את התוכנית החדשה יוביל ד"ר אלעד שטרן, חוקר בתחום מדעי המוח בעל ניסיון בסטארטאפים בתחומים מדעיים ורפואים.

מנכ"ל המרכז הרפואי וולפסון ד"ר ענת אנגל מסרה: "עידן הקורונה הביא הזדמנויות ליצירת שותפויות חדשות במטרה לקדם במהירות תחומים רבים בעולם הבריאות. כארגון המעסיק צוותים מגוונים, כולל חרדים, אנו מוכיחים כל העת כי ניתן להשתלב בכל תחום ובכל מקצוע בהצלחה וביצירתיות. החיבור בין ביזמקס ובית החולים וולפסון יוביל את הפיתוחים הרפואיים והטכנולוגים שעתידים לפרוח מתוך החברה החרדית".

ד"ר אלעד שטרן מנהל תוכנית BizLabs MedTech מסר: "משבר הקורונה חידד את הצורך בפתרונות המשלבים ידע ממדעי החיים עם קידמה טכנולוגית ורעיונות פורצי דרך. הניסיון שלי לימד אותי שהדברים היצירתיים ביותר צומחים במקומות הכי פחות צפויים. החיבור של בית החולים וולפסון וחטיבת החדשנות שלו, עם המצויינות הטכנולוגית והמקצועיות של חממת ביזלאבס והסטארטאפיסטים מהחברה החרדית שצומחים בה, זהו פוטנציאל אדיר למיזמים ופתרונות שיכולים לתרום רבות לעולם הרפואה ולהפוך לסיפורי הצלחה טכנולוגית ועסקית".

גדעון קופרמן, מנכ"ל בראשית וחבר הנהלת אחים, מסר: "אנו מלווים יזמים ואנשי עסקים מהציבור החרדי כבר שנים ארוכות. הניסיון שלנו מלמד כי היכולת לשלב בין שמירה מוקפדת של קיום תורה ומצוות ויזמות טכנולוגית, היא הבסיס להצלחה חוצת גבולות גלובליים של הסטארטאפים החרדים. אנו בטוחים שסוד ההצלחה לשיתופי פעולה בין גופים כמו ביזלאבס ובית החולים וולפסון, צריך להיות מבוסס על ערכים מקצועיים וחתירה משותפת למצויינות, ללא הבדלים מגזריים".

בנוסף, ילדי הצוותים הרפואיים של המרכז הרפואי חברו למיזם סטארט אפ חדש למלחמה בנגיף הקורונה. ביום ראשון האחרון התקיים המפגש הראשון במסגרת התוכנית, שאותה מקדמים עמותת יוניסטרים בשיתוף חברת טבע. במפגש שבו לקחו חלק הילדים והמנטורים, נכחו מנכ"ל המרכז הרפואי ד"ר ענת אנגל, מנכ"ל עמותת יוניסטרים אסף וייס והמנהל הרפואי של חברת טבע ישראל ד"ר רון מאור.

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר