להתחיל מבראשית ולהפוך לגרסה הטובה ביותר של עצמנו

שנה חדשה – התחלה חדשה וככל שננסה יותר נהפוך לטובים יותר

פורסם בתאריך: 16.10.20 12:16

פרשת השבוע היא בראשית וזו הזדמנות עבורנו להתכנס פנימה לבחון ולשאול מה עשינו, האם הבחירות שלנו היו נכונות וכיצד היינו רוצים להמשיך מכאן. זו גם הזדמנות להגיע למסקנות, מקטנות ועד גדולות, בנוגע לדברים שאנו רוצים לשמר ובנוגע לדברים שאנו רוצים לשנות בחיינו.

המחזוריות הזאת מעניקה כוח עצום אל מול הקיפאון והקיבעון. זה הזמן להדליק את ה"וויז" הפנימי שלנו ולבדוק היכן אנו נמצאים בדרך והאם יש צורך לשנות מסלול, במיוחד בתקופת הקורונה, שבה רבים מאיתנו מצאו את עצמם מפוטרים או שנאלצו להתחיל מחדש.



לכל אחד מאיתנו יש יכולות ייחודיות ובעצם כל אחד מאיתנו מעצים את הפוטנציאל ואת הברכה שטמונים בו ובכך מעניק את הבחירה ואת התעוזה להוציא אותו מהכוח לפועל.
היו תחנות בחיי שבהן נאלצתי, בעל כורחי, להתחיל מהתחלה. גייסתי את כל כוחותיי כשלנגד עיניי עמדה רק המטרה, גם כאשר אחרים הרימו גבה, גם כשהיו כאלה שניסו למנוע ממני מלקבל הזדמנות. אבל ידעתי שאני ראויה ומול מי שגילו חוסר אמונה ביכולות שלי, הזכרתי לעצמי שמי לא מאמין בי אינו מכיר אותי.

אנחנו נמצאים בריקוד שאינו נפסק, פעם קדימה ופעם אחורה ולפעמים אנחנו לא מצליחים להגיע אל היעד. ברגעים כאלה חשוב לזכור כי "אין שום ייאוש בעולם כלל" שכן חזרתיות היא אם המיומנות – ככל שננסה יותר, נהיה טובים יותר ואנחנו הגרסה הכי טובה של עצמנו.

בתאל בן דוד מטפלת N.L.P מאסטר ומרצה
יש לכם שאלות? אתם יכולים לכתוב לי [email protected]
או בטלפון 054-7507500 ואשמח לענות לכם



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר