החותם שתשאירו תלוי רק בכם

כדי לממש את הייעוד שלכם עליכם לכתוב בעצמכם את הפרק הבא בסיפור חייכם

פורסם בתאריך: 13.11.20 12:03

"וַיִּהְיוּ֙ חַיֵּ֣י שָׂרָ֔ה מֵאָ֥ה שָׁנָ֛ה וְעֶשְׂרִ֥ים שָׁנָ֖ה וְשֶׁ֣בַע שָׁנִ֑ים שְׁנֵ֖י חַיֵּ֥י שָׂרָֽה", כך כתוב בפרשת השבוע "חיי שרה".

שרה אמנו, הראשונה מבין ארבע האימהות, הייתה אשתו של אברהם. שמה המקורי שָׂרָי שונה על ידי אלוהים לשרה. היא הצטרפה לאברהם אל מסע הנדודים לארץ כנען, מכורח הציווי האלוהי שמביא איתו הבטחה לארץ ולצאצאים.

במהלך שנות נישואיה התמודדה שרה עם עקרות והכניסה לביתה את הגר, השפחה שממנה נולד לאברהם בנו ישמעאל. למרבה ההפתעה בגיל 90 הצליחה שרה להרות וילדה את בנה יצחק. שרה אימנו הלכה לעולמה בגיל 120 ונקברה במערת המכפלה.

הפרשה נקראת "חיי שרה", אך יש בה מעט מאוד על חייה והיא למעשה מתחילה לאחר מותה של שרה ולאחר שהיא נפרדת מהעולם הפיזי. הפרשה מעלה את השאלה שרבים מאיתנו שואלים בימי חייהם: איזה חותם נשאיר במהלך חיינו ולאחריהם?



החיים הם כמו ספר. לנו יש בחירה והשפעה רבה על האופן שבו הפרק הבא בחיינו ייכתב. הדבר תלוי בהכרח ברצונות שיעלו ובהחלטות שיתקבלו. כדי להגיע לעומקם וכדי להבין מה יהיה הפרק הבא בחיינו אנחנו חייבים להתבונן פנימה, להבין שעלינו לצאת מאזור הנוחות, לשאול את עצמנו מה היינו רוצים לשנות, מה מכביד עלינו ומה גורם לנו לסיפוק ושמחה. ובכל הזמן הזה לא לשכוח את הרצון להתפתח, להתקדם, להפוך חלום למטרה ולהיות טובים יותר.

יש לא מעט שאלות והתלבטויות, פחדים ומחשבות מקובעות. כדי להגיע לקול הפנימי והנקי שיאפשר לכם לגבש את הפרק הבא והמשמעותי של החיים, אתם חייבים להתנתק מרעשי הרקע ולצלול אל תוך הסיפור האישי שלכם, זה שעיצב וגיבש אתכם.

בתאל בן דוד מטפלת N.L.P מאסטר ומרצה
יש לכם שאלות? אתם יכולים לכתוב לי [email protected]
או בטלפון 054-7507500 ואשמח לענות לכם



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר