איך הופכים חלום למציאות?

אפשר להסתפק בלהחביא את החלומות שלכם במגירה ואפשר להעז ולהפוך אותם לדרך חדשה

פורסם בתאריך: 18.12.20 13:44

בפרשת השבוע מקץ, מתוארות השנתיים הקשות של יוסף בכלא המצרי עד שלילה אחד פרעה חולם שני חלומות מוזרים: בחלום הראשון שבע פרות רזות וצנומות אוכלות שבע פרות יפות ובריאות ובחלום השני, שבע שיבולים דקות ושדופות בולעות את שבע השיבולים היפות והמלאות.

פרעה נבהל מהחלום ומנסה להבין אותו. הוא יוצא בקריאה לכל חכמי מצרים, אך איש אינו יודע לפתור את החלום. אלא שאז שר המשקים נזכר ביוסף, הנער העברי היושב בבית הכלא, ומספר לפרעה כיצד יוסף פתר בהצלחה את חלומותיו ואת החלומות של שר האופים. פרעה מתרשם ומיד מזמין את יוסף, שמצידו לא "חלם" כי פתרון החלום יוציא אותו מעבדות לחירות ואף יהפוך אותו למלך על כל מצרים.

כולנו עוברים לא מעט מסלולים בחיים. לעיתים די במילה או משפט שיובילו אותנו אל דרך חדשה. לכולנו יש חלומות ומרביתם נשארים במגירה, והרי עד שלא נעז ונממש, החלום יישאר רחוק מאיתנו.



אז איך הופכים חלום למטרה? לא לפחד לחלום ולדמיין עד הפרט הכי קטן. אחר כך, מגיע שלב התכנון, לפרטי פרטים ולאחר מכן שלב הביקורת וההתנגדויות. השלב האחרון הוא זה שבו קובעים יעד של זמן ויוצאים לדרך.

והכי חשוב לא לפחד. כן, השינויים הם קשים, היציאה מאזור הנוחות דורשת לא פעם ויתורים קשים, לפחות בהתחלה, אבל אמונה בדרך ובעצמנו תסלול את השביל לחלום. השינוי תלוי רק בנו, והוא לא יתרחש בזמן ההמתנה לכך שמישהו אחר יזהה את היכולות שלנו. אז בואו נוציא את החלומות מהמגירה ונהפוך אותם לדרך.

בתאל בן דוד מטפלת N.L.P מאסטר ומרצה
יש לכם שאלות? אתם יכולים לכתוב לי [email protected]
או בטלפון 054-7507500 ואשמח לענות לכם



אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר