אורנה כהן (צילום: עצמי)
אורנה כהן (צילום: עצמי)

"סוד ההצלחה הוא באג'נדה שמובילה אותי"

32 שנים בבנק. מנהלת סניף לב חולון. הכירו אורנה כהן, מעצבת פנים בנשמתה ועוסקת בכך בשעות הפנאי, מקצוענית של בנק הפועלים

פורסם בתאריך: 1.5.22 15:19

שם: אורנה כהן.

מגורים: נס ציונה.

מצב משפחתי: בת 52, נשואה לעופר ואימא לשלוש בנות. בעלת תואר במינהל עסקים וכלכלה עם התמחות במימון.

כמה זמן בבנק: 32 שנה. "שימשתי בתפקידים שונים, כולל תפקידי ניהול ותפקידי מטה בעולם המכירות, שנתנו לי ארגז כלים לניהול נכון של אנשים ותהליכים".

תפקיד: מנהלת סניף לב חולון. "זה הסניף השלישי שאותו אני מנהלת. מדובר בסניף מאתגר בהרבה היבטים. רוב העובדים שלי הן נשים, על כל המשתמע מכך. יש יתרונות רבים בלנהל נשים ויש הרבה התמודדויות שמאפיינות ניהול נשים. בנוסף, זה סניף שהלקוחות לא שבויים שלי. הסניף נמצא במרכז נתנאל, ועוטפת אותי טבעת של כל הבנקים האפשריים, כך שאני מתמודדת עם תחרות יומיומית. סוד ההצלחה שלנו הוא באג'נדה שמובילה אותי ואת הבנקאים העמיתים שלי".

למה דווקא מנהלת סניף: "אני בכלל רציתי להיות עורכת דין. כשהתחלתי לעבוד בבנק, חיפשתי תפקיד שישלב את כל מה שיש בי. אני אישה של אנשים, ועולם הניהול קוסם לי. לתפקיד יצקתי את האישיות שלי. זה לא לנהל ממקום של ציווי או אמירה, אלא למצוא בכל עמית את האיכויות שלו, את החוזקות שלו ולבנות את הפאזל במלואו. התפקיד של ניהול סניף שם אותי במרכז מבחינת מה שרציתי להשיג ממקום של צדק, אנשים, אסרטיביות מעודנת, להניע ולהשפיע. מבחינתי, לנהל סניף זה לקחת את העסק הפרטי שלך ויחד עם העמיתים שלך, שהם נציגי השירות בחניכה, לעשות שינוי".

מה החזון שלך: "להיות זמינה ונגישה ללקוחות שצריכים אותנו בכל צומת בחיים".

מוטו בעבודה: "אין לי לקוח פנים (העמיתים) ולקוח חוץ (הלקוחות), שהם שבויים שלי או שקופים. בעולם של תחרות, שבו הכל נגיש, גם הלקוחות וגם העמיתים בודקים ובוחנים אותנו כל הזמן, ושום דבר לא מובן מאליו. לכן, אתה חייב להיות אחר".

 

 

סיפור בלתי נשכח: "כשהייתי סגנית באחד הסניפים באשדוד, הגיע אליי זוג, הורים לארבעה ילדים, שביקשו דחייה בתשלום הלוואות, כי הם עומדים לפני מכירת הבית שלהם. הם נקלעו לבעיית מזומנים, וההוצאות עלו על ההכנסות. הם הבינו שהמוצא האחרון שלהם הוא למכור את הבית. ההחלטה הייתה קשה מאוד עבורם, והחלטתי ללוות אותם. קיימנו פגישה, ושלחתי אותם להכין שיעורי בית ולכתוב את ההוצאות הקבועות והמשתנות וכן את ההכנסות שלהם. פרשנו את כל האשראי בהתאם ליכולת ההחזר שלהם. ליוויתי אותם במשך שמונה חודשים ברמה היומיומית, ובסופו של דבר הדירה לא נמכרה. אחרי שנתיים, כשניהלתי את סניף גן יבנה, הם הגיעו אליי לביקור. הם ביקשו שאסתכל בחשבון הבנק שלהם, וראיתי שהם הצליחו לחסוך סכום של 180 אלף שקלים. עד היום אנחנו בקשר".

הלקוח המקומי: "זה מאוד שונה מעיר לעיר. מה שכן אפשר לומר הוא שאין הלימה בין התואר לבין דרך ניהול החשבון. האזרח הישראלי חי הרבה פעמים מעבר ליכולת ההשתכרות שלו, ולנו, הבנקים, יש  תפקיד משמעותי לשקף ללקוח מה נכון לו ואיך לעשות זאת נכון".

מתחרים: "המערכות הטכנולוגיות של בנק הפועלים נותנות לנו רוח גבית. אנחנו מתייחסים לכל לקוח כמו אורח שלנו. יש להם את מספרי הטלפונים הפרטיים שלנו, ואנחנו זמינים ונגישים עבורם. הסניף שלנו הגיע לנתונים עסקיים מרשימים, ואנחנו כל הזמן צריכים להיות ייחודיים. מה שמבדל אותנו מהבנקים האחרים זו תודעת השירות. להיות שם עבור הלקוח ולדעת להגיד את ה'לא' עם פתרון".

משהו שאנחנו לא יודעים עלייך: "אני אוהבת עיצוב פנים. אני מעצבת בנשמה ועוסקת בכך בשעות הפנאי שלי. זה קושר אותי לבנקאות, כי גם בבנקאות צריך יצירתיות וסגנון".

איפה תהיי בעוד 10 שנים: "10 שנים זה רחוק. אני מציבה לעצמי כבר את התפקיד הבא, והוא לנהל את כל מערך המכירות של אזור הדרום. הוא מונה 46 סניפים מאילת ועד חולון, ולשם אני חותרת. תפקיד משפיע ועוצמתי".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר