חולון: רחוב אילת מתחדש

יזמית הפרויקט, קרדן נדל"ן, תתכנן מתחם בעירוב שימושים שיכלול מגורים לרבות דיור להשכרה מסחר, משרדים ומבני ציבור

פורסם בתאריך: 12.9.22 16:04

חברת קרדן נדל"ן דיווחה היום (ב') כי הוועדה המקומית חולון אישרה להפקדה פרויקט פינוי בינוי אותו מקדמת החברה ברחוב אילת  בעיר במסגרתו צפויים להיהרס 4 בנייני מגורים הכוללים 128 יחידות דיור ובמקומם יבנו 6 מגדלים הכוללים סך של 538 יחידות דיור לרבות דיור להשכרה. מדובר במתחם בשטח כולל של כ- 11 דונם ועליו יוקם פרויקט בעירוב שימושים שיכלול בין היתר שטחי מסחר, משרדים ומבני ציבור. 



החברה דיווחה כי עד כה, מעל ל- 85% מבעלי הזכויות במתחם התקשרו בהסכמי פינוי בינוי, וניתן לגביו אישור מקדמי ותנאים להכרזה במסלול מיסוי. החברה פועלת כעת להתאמת הבינוי בפרויקט בהתאם להנחיות הועדה ולהפקדת תב"ע מעודכנת. להערכת החברה, צפוי להתקבל היתר בניה לפרויקט בתוך כ-3 שנים.

יוסי חזן, מנהל תחום התחדשות עירונית של חברת קרדן נדל"ן: "אנחנו שמחים  ומברכים על החלטת הוועדה להפקיד את הפרויקט. מדובר בפרויקט ייחודי לעיר ולאזור, שנלווית לו עבודה חברתית רבה., הפרויקט ישנה בצורה משמעותית את איכות החיים של התושבים בשכונה. בהתאם לאסטרטגית החברה, אנו ממשיכים לפעול ולקדם  מתחמי  פינוי בינוי רחבי היקף בני מאות יחידות דיור. אנו רואים בפרויקטים  מסוג זה  חשיבות עליונה כיוון שהם  מיטיבים עם התושבים, העיריה, והיזמים".

אמיר שטיינהרץ, עו"ד המייצג את הדיירים במתחם: "מדובר בתוכנית פורצת דרך אשר ביכולתה לשנות את פני העיר ואת עתידם של 128 בתי האב המיוצגים על ידי משרדנו. בעלי הזכויות יזכו להחליף את דירתם הישנה בדירה חדשה ומשודרגת עם ממ"ד חניה ומחסן ואף יזכו לתמורות נוספות אשר נקבעו במסגרת ההסכם המשפטי. הפרויקט הוא תוצר של שיתוף פעולה מוצלח של הדיירים, עירית חולון, חברת קרדן נדל"ן ומשרדנו ויוכתר כאחד הפרויקטים הגדולים והחשובים ביותר שידעה העיר חולון".

ראש העיר ויו"ר הוועדה המקומית, מוטי ששון: "מדובר בשתי תוכניות משמעותיות שלוקחות חלק חשוב בפיתוח ובהתחדשות העירונית בחולון, תוך ראייה כוללנית ובשימת דגש על איכות חיי תושבי העיר".

מהנדס העיר, אדר' אביעד מור: "תוכניות אלה נובעות מהבנת חשיבות פיתוח העיר לאורך תשתיות מטרופוליטניות שעתידות לשנות את פני העיר כולה. אגף תכנון עיר ואדריכלות במינהל ההנדסה עומל, במקביל, על קידום תוכניות, הן להוספת מקומות תעסוקה חדשים בעיר והן להוספת יחידות דיור, תוך שימת דגש מיוחדת על פיתוח מרחב ציבורי איכותי ופעיל מוטה הולכי רגל ושיפור הקישוריות והנגישות בעיר".

אבישי קימלדורף, שותף בריאליטי קרן השקעות בנדל"ן: "קרן ריאליטי גאה באישור התוכנית על ידי ועדת המשנה. מדובר בעוגן של תעסוקה, מסחר ושטחי ציבור בכניסה לחולון והדבר מהווה חלק מאסטרטגיית הקרן להשקעה בעיר, שאנחנו מאמינים מאד בכיווני הפיתוח שלה. אנו ממשיכים ופועלים להרחבת השקעותינו בחולון בנכסים נוספים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר