צילום: דודי אוחיון

אולי הפעם? אחרי 4 הפסדים רצופים – חולונייה מול מונקו

הפועל חולון שסופרת הפסד רביעי רצוף בכל המסגרות, תיפגש הערב (שלישי) מול מונקו במסגרת הליגה האירופית. המאמן, דן שמיר: "אנו לא משחקים טוב, חייבים להשתפר ומהר"

פורסם בתאריך: 17.10.17 16:46

ניצחון או זעזוע בסגל השחקנים – אלו שתי האפשרויות שעומדות בפני הפועל יונט חולון לקראת המשחק הבית, שיתקיים הערב (שלישי) בהיכל טוטו, מול מונקו הצרפתית, במסגרת המחזור השני בליגה האירופית.

קיץ שלם מפנטזים בחולון על עונה מצוינת, הצלחה בליגה, מעבר שלב הבתים בגביע אירופה וכל זאת, בזכות מסע רכש נוצץ שכולל חיזוק מרשים ביותר. אלא שבפועל, חולונייה צברה ביום ראשון השבוע הפסד שני בליגה (89:82) להפועל אילת בהיכל טוטו חולון, מול אלפי האוהדים המאוכזבים.

עוד באותו עניין:

ההפסד לאילת הוא הרביעי ברציפות בכל המסגרות, ובשונה מקודמיו: חולון שיחקה רע במרבית שלבי המשחק, ולא הייתה קרובה כלל לניצחון בשלבי הסיום.

הבעיות בקבוצה החולונית הן רבות. זה מתחיל בנחיתות בולטת בקליטת הכדורים החוזרים, כאשר שחקני אילת קלטו 22 כדורים חוזרים.

בנוסף, בעיות גם במשחק ההגנה החולוני. השחקנים אינם משחקים יחד אלא באופן סוליסטי ונראה שהסגל העמוק והרחב של הקבוצה – עדיין לא מחובר.

המאמן דן שמיר התייחס לרצף ההפסדים והודה: "אנחנו משחקים רע וחייבים להשתפר. היה לנו ערב חלש מול אילת. לא היינו טובים בהגנה, לא טובים בריבאונד וגם מהמשחק הקבוצתי שלנו – אני לא מרוצה. אנו חייבים לעבוד קשה כדי להתחיל ולנצח".

הערב, בבית מול מונקו הצרפתית, האוהדים רוצים ניצחון ובכל מחיר. האווירה בקבוצה לא רגועה, וברור שהפסד נוסף עלול לגרום זעזועים בסגל. על הפרק מבחינה זו: ניפוי של הזר המאכזב ג'אבריל טראוויק, שמגלה חולשה מאז הצטרף לקבוצה לפני כחודשיים ומול אילת – לא קלע כלל.

 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר