לנציאנו. "ניסיון להאשים האוהדים"

השרה מירי רגב: "נחקור את אלימות השוטרים נגד האוהדים"

יו"ר המועדון, איתן לנציאנו: "אנו מאמינים שמי שכשל ישלם את המחיר"

פורסם בתאריך: 19.12.17 10:46

יו"ר מועדון הכדורסל הפועל יונט חולון, איתן לנציאנו, פנה בתחילת השבוע (ראשון) אל שרת התרבות והספורט מירי רגב, בבקשה לחקור את התנהלות כוחות המשטרה מול אוהדי הקבוצה במשחק ליגת על הפועל ירושלים-הפועל חולון, שהתקיים במוצ"ש האחרון ובסיומו נעצרו שלושה אוהדי הפועל.

בהמשך לפניית המועדון לשרה רגב בנוגע לאלימות המשטרה כלפי אוהדי הקבוצה בסיום המשחק מול הפועל ירושלים, מסרה השרה להנהלת המועדון: "הצטערתי לקרוא על השתלשלות האירועים בין אנשי השיטור והאבטחה בארנה בירושלים ואוהדי קבוצת הפועל חולון במשחק המרתק והחווייתי בין הקבוצה לקבוצת הפועל ירושלים, שהוכרע בשניות הסיום ואשר העיבה על האווירה הספורטיבית והמהנה בין הקבוצות ובין מחנות האוהדים. חוויית הצפייה במגרשים והגדלת כמות הקהל הם שעמדו לנגד עיניי עם כניסתי לתפקיד, על מנת שמשפחות שלמות יוכלו ללכת וליהנות מאירועי ספורט. לטובת כך וכחלק מהטיפול המערכתי הכולל במיגור תופעת האלימות בספורט, מעמיד משרד התרבות והספורט תקציב משמעותיים לעמותות ולארגונים המקדמים את ההגינות במגרשים, כולל תקציבים לשיטור ואבטחה ועשרות מיליוני שקלים לטובת הקמת היחידה המשטרתית אשר תפקידה לפעול לאכיפת עבירות אלימות וגזענות בספורט. משטרת ישראל והמשרד לביטחון הפנים שותפים מלאים למאמצים אלה והם פועלים ללא לאות למיגור תופעת האלימות במגרשים".

יחד עם זאת, מציינת השרה רגב, "לאור חומרת הדברים, כפי שעולה מהמכתב, פניתי למשרד לביטחון פנים ומשטרת ישראל לקבלת התייחסותם לאירועים במשחק בירושלים".

השרה רגב פנתה אל השר לבטחון פנים, ח"כ גלעד ארדן, בבקשה לבדוק את התלונה שהוגשה מעמותת "סלעים איתנים" לקידום ספורט כדורסל הבוגרים בעיר חולון, וציינה כי "לטענת העמותה, עם סיום המשחק, הנחה מפקד האירוע מטעם המשטרה על הכנסת שוטרי יס"מ ליציעים של אוהדי קבוצת הפועל חולון, זאת חרף העובדה כי עד לאותו רגע עבר המשחק בשקט מופתי וללא כל התפרעות מצד שני מחנות האוהדים של הקבוצות. לאור האמור לעיל ולאור התלונה שהובאה לפתחי, אבקש בדיקתך לתלונות העמותה".

יו"ר הפועל יונט חולון, איתן לנציאנו, ביקש להודות לשרה מירי רגב על הטיפול והמענה המהיר ואמר בנוסף: "שמענו את תגובת מפקד כוח המשטרה שהגיב כבדרך אגב אתמול באחת מתחנות הרדיו על האירועים ולצערי, לא הופתענו מהסבריו שכמובן הפילו את האשמה על אוהדי חולון, מה שכמובן לא נכון, אך לאור טיפולה המסור של השרה נמתין ונחכה לבדיקת השר לביטחון פנים מר גלעד ארדן ואנו מאמינים שמי שכשל ישלם את המחיר".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר