צילום: שי גלבוע

בהפועל חולון דורשים מהמתמודדים בבחירות להכפיל תקציב הספורט

הנהלת מועדון הפועל חולון מציגה את רשימת הדרישות שלה למועמדים לראשות העיר

פורסם בתאריך: 22.10.18 10:59

הבחירות לראשות עיריית חולון ולמועצת העיר יחולו בשבוע הבא (30 באוקטובר) ובהנהלת הפועל יונט חולון מציגים רשימת דרישות למועמדים לראשות העיר וזאת בהמשך להצהרתו של שלמה אייזיק, הבעלים של הקבוצה כי בשל חוסר תקציב ייאלצו בעונה הבאה לשחק מחוץ לחולון.

כזכור, לפני כשבועיים וכפי שפורסם ב"השקמה חולון", הודיע אייזיק כי "בשנה הבאה הפועל חולון לא תשחק בחולון". אייזיק ציין כי "ההוצאות של הקבוצה גדולות – מעל למיליון שקל בעונה, וכוללות הוצאות אבטחה ושכירת אולם. אף גורם לא עוזר לנו, הכל יוצא מכיסי הפרטי ומהספונסרים ובמצב הזה אנו נאלץ לחפש בעונה הבאה מקום יותר זול שבו ההוצאות על אבטחה ושכירת אולם יהיו יותר נמוכות".

שמשון חן, מנכ"ל החברה לבידור ובילוי, האחראית על היכל טוטו, מסר בתגובה לדבריו כי "הפועל חולון מקבלת תמיכה כספית מעיריית חולון, החברה תומכת ועוזרת להפועל חולון בכל מבוקשה, היא קנתה מהם מאות כרטיסים למשחקים ועיריית חולון בנתה היכל מהמפוארים בארץ והפועל חולון היא הלקוח העיקרי שלה, שבנוסף על כך שהיא משחקת בהיכל, גם המשרדים שלה נמצאים בהיכל".

אתמול (ראשון) נמסר בהנהלת הקבוצה כי "בעקבות פניות להנהלת המועדון, שנעשו על ידי רוב המועמדים לראשות העיר ולמועצות העיר, בבקשה להביע עמדתנו לקידום מועמד כזה או אחר, מצאנו לנכון להביע את עמדתנו הציבורית בפנייה לכל המועמדים, לרבות המועמד אשר ייבחר לראשות העיר".

בהנהלת המועדון בחרו שלא לנקוט עמדה אישית כלפי מועמד כזה או אחר, אך מסרו את רשימת הנושאים שהם מצפים ש"המועמד הנבחר יקדם", ובראשם: "הכפלת תקציב הספורט העירוני החל משנת התקציב 2019 והלאה; הקמת שני אולמות ספורט נוספים בטווח של שנה, שישמשו בין היתר את "קבוצת הכדורסל ויחסכו נדידה לערים אחרות". עוד דורשים בהנהל הפועל יונט חולון "הכפלת תקציב 'ההישגיות' ועידוד הישגיות קבוצות הספורט והספורטאים בעיר, כאשר בתי הספר לכדורסל וחוגי הכדורסל יהיו כפופים למכרז תקופתי של גופים ראויים ומוכחים ותקציב הספורט לזכאים ישולם לאחר האישור הפורמלי של רשויות העירייה, בהתאם לצורכי האגודות".

בתוך כך רשמה שלשום (מוצ"ש) הפועל חולון ניצחון על הפועל אילת 108-102 במשחק שנערך בהיכל טוטו בחולון.

 

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר