דן שמיר, הפועל חולון כדורסל,צילום: באדיבות מנהלת ליגת העל
דן שמיר, מאמן הפועל חולון. צילום: מנהלת ליגת העל

אחרי הקללות והיריקות, שני אוהדי חולוניה נחקרו על ידי המשטרה

שני אוהדי הפועל חולון, החשודים שקיללו וירקו על מאמן קבוצת הכדורסל דן שמיר לאחר ההפסד לנאנטר הצרפתית, הורחקו ממשחקי הקבוצה

פורסם בתאריך: 7.2.19 14:14

המשטרה הרחיקה ל-21 יום מכל משחקי הפועל חולון שני גברים החשודים שקיללו וירקו על מאמן קבוצת הכדורסל, דן שמיר.

השבוע (שלישי) בחולון, בתום משחק בין קבוצת הפועל חולון בכדורסל לקבוצת "נאנטר" הצרפתית, משחק שבו הפסידה חולון לצרפתים במפעל גביע אירופה לאלופות, ירדו שני אוהדים למעבר יציאת השחקנים, צעקו לעבר מאמן הקבוצה, קיללו אותו וגרמו להפרת הסדר במקום. אחד האוהדים אף חשוד בכך שירק לעבר המאמן.

יש לציין כי ההפסד הביתי לנאנטר הצרפתית 74:62, קבע: החולונים לא יעברו את שלב הבתים, לא יעלו לשמינית גמר גביע האלופות וייאלצו להתנחם במשחק הרבה פחות אטרקטיבי: שמינית גמר גביע היורופ-קאפ. אחד האוהדים הביע את אכזבתו מההפסד: "לא ברור מה קרה לנו. זו אכזבה גדולה כי ההישג היה כבר ביד".



על אף שלא הוגשה תלונה רשמית, משטרת ישראל פתחה בחקירה יזומה של המקרה וחקרה תחת אזהרה את שני האוהדים, בני 31 ו-53 מחולון, בגין עבירה על חוק הספורט, חוק אשר נועד למנוע אלימות בספורט. בסיום חקירתם הורחקו החשודים מכל משחקי הקבוצה למשך 21 יום.

משטרת ישראל קוראת לקהל האוהדים להגיע למשחקים וליהנות מחווית הספורט, אולם לא תתיר התנהגות אלימה או הפרות סדר ותמצה את הדין עם אלה הפועלים בניגוד לחוק.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר