מקווה בחולון. אילוסטרציה

לאחר יותר מארבע שנים: האם המקווה במרכז חולון ייפתח בקרוב? 

אחרי תקופה ממושכת שבה לנשות מרכז חולון, הדתיות והמסורתיות, לא היה היכן לטבול, האם כעת יגיע העניין לסיומו?

פורסם בתאריך: 1.4.18 14:35

האם המקווה שברחוב הרב קוק ייפתח בקרוב? לאחר תקופה ממושכת שבה לנשות מרכז חולון, הדתיות והמסורתיות, לא היה היכן לטבול, מסתמן כי בקרוב יגיע העניין לקראת סיום.
לאחרונה קיבלה המועצה הדתית את טופס 4 מהעירייה, שבלעדיו המקווה לא יכול היה לפעול. כעת נותר למבנה לסיים את הביקורת של חברת החשמל על מנת לקבל אישור לפעול. אם הכל ילך כשורה, מסתמן כי בעוד חודש יחזור המקווה לפעילות לאחר ארבע שנים בהן היה מושבת.
המקווה ברחוב הרב קוק 7 משרת את נשות אזור מרכז חולון. לפני מספר שנים נסגר המקווה לרגל שיפוצים שבהם חודש לגמרי. אולם, ביורוקרטיה מתמשכת גרמה לכך שהמבנה לא נפתח לפעילות עד היום ונשאר דומם, בין היתר עקב ההמתנה הארוכה לקבלת טופס 4 מהעירייה. בעקבות כך, נשות מרכז חולון נאלצו להרחיק אל המקוואות שבקריית בן גוריון, קריית שרת ושיכון וותיקים, דבר אשר גרר קולות מחאה מצד התושבים.
רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:
להורדת האפליקציה באנדרואיד
להורדת האפליקציה באייפון

למרות הידיעה המעודדת, תושבי מרכז חולון ובכללם הנשים לא נשמעים יותר מדי אופטימיים. הם טוענים כי את הבשורה על הפתיחה הקרובה של המקווה הם שומעים כבר המון חודשים וכל פעם העניין נדחה שוב, כך שמבחינתם אין כל חדש עד אשר המקווה ייפתח בפועל. "הגיעו מים עד נפש, לא יכולים לחכות יותר", אומר בזעם אחד התושבים. "נשים מרחיקות לשכונות אחרות, לפעמים בערב שבת. אין לכולם רכבים ולא כל הבעלים יכולים להסיע אותן. כולם נפגעים מזה. אנחנו רוצים שהמקווה ייפתח היום, לא בעוד חודש! כבר הרבה זמן אומרים לנו שבקרוב הוא ייפתח ולא קורה כלום. למה כשמדובר בבתי ספר ובגני ילדים זה הולך מהר יותר?" אומר התושב ומוסיף: "לולא היתה זאת שנת בחירות, גם את טופס 4 לא היינו מקבלים".

הבוקר (ראשון) מסר לנו יו"ר המועצה הדתית בחולון עמוס ברנס כי לאחר שקיבלו מהעירייה את טופס 4 עבר מבנה המקווה המשופץ בדיקה של חברת החשמל, בה נמצאו כמה ליקויים שיתוקנו לאחר החג על ידי הקבלן. מסתמן כי אם הכל ילך כשורה, בעוד חודש המקווה יחזור לפעול לאחר ארבע שנים בהן היה סגור.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר