עומר אדם

מה יותר חשוב: צעדת יום ירושלים או הופעה של עומר אדם בחולון?

העירייה סירבה לממן צעדה לכבוד יום ירושלים והסבירה כי לא מדובר באירוע עירוני. יו"ר הבית היהודי: "יותר פופולרי לממן הופעה במאות אלפי שקלים של עומר אדם כגימיק בחירות"

פורסם בתאריך: 10.5.18 14:38

הערב תתקיים בחולון צעדת הדגלים לציון יום ירושלים אשר יחול ביום ראשון הקרוב. צעדות דגלים ביום ירושלים מתקיימות ברשויות מקומיות רבות ברחבי הארץ לרבות ירושלים. בעבר, יום ירושלים היה יום לאומי אשר נחגג על ידי כל הציבור הציוני, אולם במהלך השנים דעך מעמדו וכיום הוא מצוין בעיקר על ידי החוגים של הציונות הדתית.

יו"ר הבית היהודי בחולון שלומי תמם תקף הבוקר את עיריית חולון על כך שלטענתו לא נרתמה לעזור במימון התהלוכה וכך כתב בפוסט בפייבוק: "לצערי, עיריית חולון לא מצאה לנכון לעשות או לסייע במימון אירוע לכבודה של ירושלים. גם שפניתי לעוזר ראש העיר, נעניתי בשלילה. חבל שעיריית חולון מסרבת לציין אירוע בסדר גודל כזה", כתב תמם והוסיף: "זה לא זהו יום חג לכל עם ישראל אבל יותר פופולרי לממן אירוע של עומר אדם כגימיק בחירות".

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

בשיחה שקיימנו עימו מסר תמם: "אנחנו באים מנקודת הנחה שיום ירושלים הוא יום שראוי לציין בכל הארץ, ולכן ערים אחרות עושות את זה כל הזמן. זה לא יום חג שמיועד רק לציבור הדתי. זה יום איחוד ירושלים במיוחד בשנת  ה-70 למדינת ישראל. עיריית חולון יכלה לעשות הופעה ולהביא איזה אמן. אפשר היה לחסוך עלויות ולעשות את זה בבית הספר דביר למשל".

תמם התייחס גם לעלויות ההופעה של עומר אדם המתוכננת בחולון במימון העירייה: "כשאני רואה את הסכומים שגובה עומר אדם על ההופעות שלו, יחד עם כל ההגברה ומה שמסביב, אני מאמין שמדובר בסדר גודל של כמה מאות אלפי שקלים. אז אני חושב שעיריית חולון יכלה להקצות לנו עשרת אלפים שקל". תמם ביקש לציין את "המחלקה לתרבות תורנית שסייעה לנו במימון רכב התהלוכה".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "מדובר באירוע שאיננו עירוני ולכן העירייה לא משתתפת במימונו".

כפי שפורסם השבוע ב"השקמה-חולון", הזמר עומר אדם צפוי להופיע בתאריך 27.6 בהיכל הטוטו העירוני. על פי גורמי הפקה המעורבים בפרטים, מחיר הופעה פתוחה של הזמר המבוקש בישראל עומדת על 200 אלף שקל. סכום שאותו גבה אדם, כך על פי הפרסומים, מכל אחת מהערים שבהן הופיע ביום העצמאות. מלבד התשלום עבור ההופעה, תיאלץ העירייה להרחיב את ההוצאות עבור המאבטחים והפקחים הרבים וככל הנראה גם סכום לא מבוטל של כסף עבור המענה, אנושי או טכנולוגי, לחלוקת כרטיסים.

הערב תתקיים צעדת הדגלים המסורתית לכבוד יום ירושלים שיחול ביום ראשון. בשעה 17:15 תתקיים תפילת מנחה ברחבת בית הספר ישורון שברחוב בן יהודה. לאחר מכן בשעה 17:30 תצא משם תהלוכת הדגלים החגיגית אשר תעבור דרך הרחובות סוקולוב, שנקר, ההסתדרות וראש פינה עד אשר תגיע בשעה 19:00 אל בית הספר הממלכתי-דתי דביר שבשכונת נאות שושנים. לאחר מכן תיערך ברחבת בית הספר הרקדה חגיגית אל תוך הערב.  מהמשטרה נמסר כי בזמן התהלוכה לא צפויים שיבושי תנועה.

 

קיראו עוד באותו נושא:

האם העירייה תצליח לעמוד בחלוקת הכרטיסים להופעת עומר אדם?

ההיסטריה בעיצומה: עומר אדם מגיע להופעה בחולון

 

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    בקור דצעדה בירושלים
    נראה לכם שאבזבז עליו זמן

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר