עומר אדם
צילום: שרון רביבו

האם העירייה תצליח לעמוד בחלוקת הכרטיסים להופעת עומר אדם?

גורמים בהפקה: "עיריית חולון לא תצליח לעמוד בהתנפלות ההיסטרית באמצעות פקידים שיחלקו כרטיסים ותהיה חייבת למצוא מענה טכנולוגי לביקוש הרב". כמה זה הולך לעלות?

פורסם בתאריך: 9.5.18 17:23

האם עיריית חולון תצליח להתמודד עם חלוקות עשרות אלפי כרטיסים להופעה של עומר אדם שתתקיים בעיר? גורמים מקצועיים בתחום הבידור אומרים ל"השקמה חולון", כי העירייה תהיה חייבת למצוא מענה לביקוש ההיסטרי, שעלול להוביל לכאוס.

אתמול (שלישי) הודיעה עיריית חולון על הופעת ענק של הזמר עומר אדם שתפתח את אירועי הקיץ בעיר, כפי שפורסם כאן. בתוך דקות החל ביקוש היסטרי, לא פחות, לכרטיסים מצד תושבי העיר. הופעותיו של אדם נחשבות למבוקשות במיוחד. רק לפני כחודשיים, שעות ספורות לאחר שהודיע על פתיחת הקופות להופעה באיצטדיון סמי עופר בחיפה, אזלו כל הכרטיסים, כ-30 אלף במספר.

בעיריית חולון מסרבים בשלב זה לפרט כיצד תתנהל חלוקת הכרטיסים והמידע שניתן הוא מצומצם למדי. בתשובה לשאלות כמה כרטיסים מתכוונת העירייה לחלק לתושבי חולון, כיצד תתנהל חלוקת הכרטיסים – באילו מתנ"סים יחולקו ועל ידי מי, כיצד מתכוונים בעירייה להתמודד עם הביקוש הרב, כמה אנשים ניתן יהיה להכניס לחניון היכל הטוטו בחולון וכיצד יתנהלו סידורי האבטחה, ציינו בעירייה רק את הפרטים הבאים: הכניסה למופע תהיה עם כרטיסים בלבד, שיחולקו ללא תשלום במרכזים הקהילתיים, רק לתושבי חולון, החל מ-5 ביוני. ואולם, מבדיקת "השקמה חולון" עולה כי בעירייה צפויים לגלות שיהיה עליהם למצוא מענה אחר, ככל הנראה טכנולוגי ממוחשב, לחלוקת הכרטיסים.

רוצים להישאר מעודכנים? הורידו את האפליקציה שלנו:

להורדת האפליקציה באנדרואיד

להורדת האפליקציה באייפון

"רק לפני כמה חודשים היתה היסטריה במכירת הכרטיסים בהיכל נוקיה ובאיצטדיון סמי עופר, אנשים התנפלו על הכרטיסים, היו שיאי מכירות וחלק מהכרטיסים נמכרו דרך ספסרים ואף הוגשו תלונות נגד אנשים", אומר גורם מתחום הפקות הבידור. "עיריית חולון לא תצליח לעמוד בהתנפלות ההיסטרית באמצעות פקידים שיחלקו כרטיסים. תהיה הסתערות שעלולה להיגרר למקומות מאוד לא נעימים", ציין.

אותו גורם מוסיף כי לעירייה לא תהיה ברירה אלא למצוא פתרון טכנולוגי, שעלול לייקר את ההפקה היקרה ממילא.

עומד אדם צפוי להופיע בחולון  ביום רביעי, 27.6, בשעה 21:45, בהיכל טוטו. על פי גורמי הפקה המעורבים בפרטים, מחיר הופעה פתוחה של הזמר המבוקש בישראל עומדת על 200 אלף שקל; סכום שאותו גבה אדם, כך על פי הפרסומים, מכל אחת מהערים שבהן הופיע ביום העצמאות. מלבד התשלום עבור ההופעה, תיאלץ העירייה להרחיב את ההוצאות עבור המאבטחים והפקחים הרבים וככל הנראה גם סכום לא מבוטל של כסף עבור המענה, אנושי או טכנולוגי, לחלוקת כרטיסים.

ואם לא די בכך, לעיריית חולון יש בעיה נוספת: עדיין לא ברור האם חלוקת הכרטיסים תתבצע לכל תושב או לכל בית אב – דבר שעלול להחמיר את הכאוס הצפוי בעקבות ההופעה החגיגית.

קיראו עוד באותו נושא: 

ההיסטריה בעיצומה: עומר אדם מגיע להופעה בחולון

 

 

תגיות:

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר