אורט חולון

בזמן שבי"ס אחרים הצטרפו למחאה, ב"אורט" יש מי ששובר שביתה

ועד ההורים, שהודיע על המשך השביתה ודורש גם מיסוך האנטנה: "אנחנו לא יכולים למנוע מתלמידים להגיע לבית הספר"

פורסם בתאריך: 4.10.18 12:57

השביתה ב"אורט חולון" נמשכת, על אף שהמשרד להגנת הסביבה אישר להקים תחנת ניטור על גג בית הספר במטרה לקבל תמונה מהימנה וחד משמעית לגבי רמות הקרינה מהאנטנה באופן שוטף. במקביל, הצטרפו היום (חמישי) למאבק להסרת האנטנה גם בתי ספר אחרים בעיר. עם זאת, נראה שמתחילים להיווצר בקיעים במאבק. ל"השקמה-חולון" נודע כי בכמה כיתות ב"אורט" מתנהלים הלימודים כסדרם ותלמידים המגיעים לשיעורים לומדים במתכונת כיתתית מצומצמת.

ועד ההורים של "אורט חולון" הודיע על המשך השביתה ודורשים כי בנוסף לתחנת הניטור על גג בית הספר, שתעקוב אחרי רמות הקרינה מהאנטנה, יותקן גם מיסוך כהגנה מפני האנטנה בקומה השלישית, שבה נמצאות כיתות הלימוד הקרובות ביותר לאנטנה. עד ששני התנאים הללו לא ימולאו, נמסר מוועד ההורים הבית ספרי, השביתה תימשך. היום הצטרפו לשביתה כיתות ו' מבתי הספר אשכול, רביבים, התבור ושנקר בחולון. ועד ההורים של "אורט חולון" יכנס הערב ישיבה עם נציגי בתי הספר האחרים במטרה לצרפם באופן מלא לשביתה החל מיום ראשון הקרוב.



הורים לתלמידים מ"אורט חולון", שביקשו להישאר בעילום שם, סיפרו ל"השקמה חולון" כי "יש תלמידים שמגיעים לבית הספר ולומדים במתכנת כיתתית מצומצמת". עם זאת סיפרו כי ועד ההורים מכחיש את "שבירת השביתה" וכי הם "מקבלים מסרים כפולים. מצד אחד, מורים בבית הספר מציינים שהם אכן מלמדים את מי שמגיע ללימודים, אך מצד שני הוועד מכחיש את העובדה כי לא כל ההורים תומכים בשביתה וכי מתחילים להיווצר בקיעים במאבק. אנחנו מבולבלים", אמרה אם לשני תלמידים בבית הספר, תלמיד בכיתה ט' ותלמידה בי"א. "מצד אחד ברור לנו שיש חשיבות גדולה למאבק הזה. לא ייתכן, ולא משנה כלל מהן רמות הקרינה, שאנטנות כאלו יוצבו בסמוך לבית ספר. על הנזקים הרי נוכל ללמוד רק בעתיד. מצד שני, מדובר במאות תלמידים שמחסירים חומר לימודים ונפגעים מהמאבק הזה. כולי תקווה שחברת פלאפון תסיר ולאלתר את האנטנה הזאת ותאפשר לכל התלמידים להתחיל סוף כל סוף את שנת הלימודים".

מוועד ההורים של "אורט חולון" נמסר: "הורים יכולים לשלוח תלמידים. אנו לא מונעים מתלמידים להיכנס לבתי הספר. יש אולי 70 תלמידים שזולגים פנימה
בעיקר תלמידי י"ב הלומדים לבגרויות. המורים נמצאים בבית הספר".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "מערכת הניטור תותקן במהלך היום. לא הובטח מיסוך גורף בקומה השלישית והצורך בהתקנתו ייבדק על פי תוצאות הניטור. גם לא היתה כל התחייבות לגבי עדכון מדי שבועיים ואולם, אנו נמצאים בקשר שוטף עם נציגות ההורים וכבר נקבעה פגישה נוספת איתה ליום ראשון הקרוב".

עוד באותו נושא:

המאבק באנטנה: מאמצים אחרונים למנוע שביתה ב"אורט חולון"

צפו בהפגנת "אורט חולון": "אם לא יוסרו האנטנות, נשבית הלימודים"

הורים לא רושמים ילדיהם לאורט חולון מחשש לקרינה מסוכנת

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר