הפגנה נגד אלימות
הפגנה נגד אלימות

מדוע ניסתה הנהגת ההורים למנוע את ההפגנה נגד אלימות בבית הספר? צפו:

הבוקר נאספו כ-40 הורים כדי להפגין ולמחות על תופעת האלימות בבית הספר כצנלסון בחולון | הנהגת ההורים בחרה לא לקחת חלק בהפגנה

פורסם בתאריך: 21.2.19 15:26

בעקבות הידיעה  בתי חוטפת כל יום בבית הספר ואיש אינו עושה דבר", שהתפרסמה בשבוע שעבר ב"השקמה-חולון", החליטה קבוצת הורים מבית הספר כצנלסון בעיר לצאת בהפגנת מחאה, שנערכה הבוקר מול בית הספר.

כבר כשבועיים שבהם תלמידה מבית הספר כצנלסון איננה לומדת בשל אלימות שהיא סופגת מבן כיתתה. הבוקר החליטו הורים לתלמידים מבית הספר כי הגיע הזמן לדרוש תשובות והפגינו מחוץ לבית הספר. הבשורה על ההפגנה הגיעה גם להנהגת ההורים, אשר לדברי האב, "ניסו לעשות הכל כדי לסכל את ההפגנה, אך למרות זאת, היא התקיימה כמתוכנן".

צפו בהפגנה מול בית הספר כצנלסון הבוקר:

"בהנהגת ההורים מחבקים את בית הספר", אומר האב. "הם היו נגדנו עד אותו הרגע של ההפגנה, הוציאו הודעות שההפגנה מבוטלת ואף פנו להורים באופן פרטי לדרוש שלא יגיעו. הם אפילו הגיעו ועמדו מולנו כשהפגנו היום. למרות הניסיון שלהם למנוע את ההפגנה, הגיעו כ-40 הורים למחות כי לא מדובר רק בבת שלי אלא בתופעה הרבה יותר עמוקה ורחבה".

אורית אוחיון, יו"ר הנהגת ההורים בבית הספר כצנלסון, אמה בתגובה: "אני אישית, כיו"ר ועד ההורים, ניסיתי לא פעם לדבר עם האב שארגן את ההפגנה וביקשנו ממנו לבטל את ההפגנה. ההפגנה היתה נגד הבית ספר, למרות שהאירועים כן קיבלו מענה מבית הספר. אני בוודאות יודעת שכל מקרי האלימות מטופלים. כן, כתבנו בקבוצה שאנחנו לבקש לא לערוך את ההפגנה כי זה לא נכון לכוון אותה לבית הספר. אנחנו לא מעודדים אלימות. לי אישית יש שלושה ילדים בבית הספר, ואם בית הספר לא היה מטפל כמו שצריך, אני הראשונה שהיתה מתקוממת"

כפי שהתפרסם ב"השקמה-חולון" תיאר האב לתלמידת כיתה ג' בחולון כיצד בתו חוזרת מבית הספר כל יום מוכה וחבולה וכיצד הפכה לשק החבטות של לתמיד כיתתה. "ואף אחד לא לוקח אחריות", טען האב, "ההורים האחרים פוחדים לצאת נגד הוריו של הילד האלים אבל אני החלטתי לצאת למלחמה", האב סיפר כיצד הוא עשה הכל כדי להפסיק את האלימות כלפי בתו: לטענתו הוא פנה למורה, ליועצת, למנהלת, למינהל החינוך בעירייה ואפילו למשרד החינוך ועדיין הילד המכה ממשיך ללמוד בכיתה.



הבוקר (חמישי) חשף האב את בעיית האלימות בבית הספר ולדבריו, "לפני שבוע שברו לילד יד ולפני שבועיים שברו לילדה רגל. בשבוע האחרון תלמיד חנק תלמיד אחר עם שרשרת ברזל של אופניים. אין לנו למי לפנות בנושא והפתרונות של בית הספר לא פותרים דבר. לתת השעיה לתלמיד זה כמו לתת לו יום חופש, הוא לא מבין את הבעיה. צריך להקנות לו דרך, שיחה וחיבוק".

האב מציין שבית הספר ניסה להתמודד עם הבעיה באמצעות סייע צמודה לילד האלים: "לילד שמכה את הבת שלי הציעו שתהיה סייעת צמודה. זו לא הדרך. למה צריך לסמן ילד בכיתה ג' ולתת לו להסתובב עם שומרי ראש. מה הוא יגדל להיות? צריך להקנות לו דרך, להסביר ולהבין ממאין נובע ההתנהגות שלו".

לאחר ההפגנה הטעונה הבוקר, כשעשרות הורים עומדים מאחוריו, הודיע האב המיואש שהוא אינו מתכוון להשיב את בנותיו ללימודים בבית הספר. "הילדות שלי כבר שבועיים בבית. אני בסך הכל רוצה שהן יגיעו צוחקות ויצאו צוחקות ולא עם סימנים כחולים או אשפוזים", כך סיכם.

קודם לכן נמסר מעיריית חולון כי "בבית ספר אין כל אלימות חריגה וכל אירוע נבדק ביסודיות ומטופל במקצועיות ובאחריות. לצערנו, ההורים שמו להם למטרה להוציא את התלמיד מבית הספר ולהוקיע אותו ובכך נעשה לו עוול גדול. הילד מטופל בכל הערוצים האפשריים במערכת החינוך".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר