עדי ומלי לאון

גמר האח הגדול: בג'סי כהן מחזיקים אצבעות לעדי לאון

אחרי חודש וחצי בבית האח הגדול, בבית משפחת לאון, שלושת ילדיו ואשתו מלי מתרגשים מאוד לקראת הגמר הגדול: "עדי בבית האח הגדול הוא עדי של הבית בחולון"

פורסם בתאריך: 1.3.19 08:11

במוצ"ש הקרוב ייערך הגמר הגדול בבית האח הגדול. אחד מחמשת הפיינליסטים בתכנית הריאליטי הוא עדי לאון, המוזיקאי והיוצר תושב חולון, שיתמודד על הבכורה בתכנית.

אחרי חודש וחצי בבית האח הגדול, בבית משפחת לאון בחולון, שלושת ילדיו ואשתו מלי מתרגשים מאוד לקראת הגמר הגדול במוצ"ש ומחזיקים את כל האצבעות לאבא עדי.

במהלך שהותו בבית עורר לאון לא מעט זעם בציבור בעקבות אמירות שונות והתנהלותו בבית. ערב הגמר הגדול, אומרת אשתו מלי, בת 42, העוסקת בענף הרהיטים: "לבד בלי עדי זה געגוע גדול. יש לנו קשר חם. הכל אנחנו עושים ביחד, יוצאים עם הילדים לטיולים וסרטים. עדי הוא אדם מאוד רגיש, אבא מדהים, בעל טוב. יש לו הרבה חברים, הוא לוקח הכל בהומור ויודע לקבל ביקורת. כעת מורגש החוסר שלו בבית.



"כשהוא אמר שהוא הולך לאח הגדול, אני הסכמתי. הוא מתאים לסוג כזה של תכנית כי הוא חבר טוב שיוצר מסביבו עניין. עדי של התכנית הוא גם עדי של הבית. ל'הישרדות' לא הלך למרות שהציעו לו כי הוא לא מסוגל לשרוד את השטח. התכנית מתאימה לו בול. עדי אוהב תמיד לצחוק וכשצריכים אותו, הוא נרתם למשימה. הבית שלנו תמיד פתוח. הכל מנתינה ואהבה".

ספרי לנו משהו שאנחנו לא יודעים על על עדי לאון?

"הוא עוזר הרבה לאנשים נזקקים וחולים. למשל, היה לילד בר מצווה בקשה לקיים בר מצווה ועדי נרתם למשימה. גם למשפחות נזקקות מלי הוא עוזר".

גם השכנים הגרים בשכונת ג'סי כהן, מקום מגוריהם של לאון ומשפחתו, מאשרים: "הבית של מלי ועדי תמיד פתוח וכל פעם שיש מבצעי התרמות למען משפחות הם שם. הלוואי ויזכה ויביא גאווה לחולון ולשכונה".

עוד באותו נושא:

הנציג החולוני ב"האח הגדול": עדי ליאון ממליץ לירות למחבלים בראש

עדי לאון, חוצה את הגבול: אמירות להטופוביות ומעליבות כלפי אחת המשתתפות ב"אח הגדול"

 

תגובות

6 תגובות
  1. דורית

    עדי מותק של אדם נראה עליו שהוא אדם עם לב ענקקקק.אוהבים אותך עדי לאון מאחלים לך המוןן בהצלחה כי אתה ראוי ישר כוח. אני מאחלת לך ולבני משפחתיך רק בריאות ואושר אמן

  2. שוקי

    אם שי חי יזכה זו תהיה מכה לאח הגדול שאדם אלים שגם בניסיון שני ובהזדמנות פז שניתנה לו לא שינה כלום בהתנהגותו .וזה יצטייר כאילו האח הגדול מעודד מראות של אלימות גם מילולית ובעיקר נגד נשים . שי חי הוא גיבור על נשים . גרם לרובם לבכות ימים מבלי להניף עפעף . אבל לא למד את טכניקת עבודה בעיניים לחבק אחרי זה ולהתנצל בקול מגמגם ומזוייף .

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עדי לאון עשה את כל התוכנית עם אסף מגיע לאחד מהם לזכות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר