עדן יוחנן. צילום: יח"צ קשת

עדי לאון, חוצה את הגבול: אמירות להטופוביות ומעליבות כלפי אחת המשתתפות ב"אח הגדול"

אחרי שהתבטא נגד הערבים, נציג חולון בבית האח הגדול עורר זעם בעקבות אמירות נגד הדיירת הטרנסג'נדרית

פורסם בתאריך: 17.1.19 18:21

המוזיקאי מחולון, עדי לאון, שנכנס לפני כשבוע לבית "האח הגדול", עורר אתמול (רביעי) את זעמה של הקהילה הלהט"בית. רק לפני כמה ימים הטיח לאון בשחקן הישאם סולימאן ןבעיתונאית נרי ליבנה את משנתו ולא חסך במילים כדי להסביר כמה הוא לא אוהב ערבים ומחבלים.

אתמול פנה לאון לעדן יוחנן, טרנסג'נדרית ששוהה איתו בבית האח, ושאל אותה שאלות פולשניות וחודרניות בטון מעליב. הוא אף הוסיף בשיחה שערך עם דיירי בית "האח הגדול" נרי ליבנה ולירן שטראובר, כי "כשעדן שותה כוס מים היא הופכת ליוחנן", והוסיף ש"התנהגותה הופכת לגברית".

התגובות מצד הצופים לא איחרו לבוא רבים גינו את לאון ברשתות החברתיות וצופים התלוננו לרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו.

סמנכ"ל האגודה למען הלהט"ב, רן שלהבי, אמר בתגובה להתבטאויות: "סקרנות היא דבר טבעי, בטח בפורמט טלוויזיוני. כשמגיע לתוכנית ריאלטי ייצוג להט"בי, ודאי ייצוג טרנסי, יש מקום לשאול שאלות ולקבל תשובות, להבין יותר טוב. מבחינתנו, עדן, כמו מייקי ותאלין שקדמו לה, הן שגרירות ושגרירים של הקהילה ואפשר ללמוד מהן המון. אבל יש דרך. שאלות פולשניות, גסות, ודאי שימוש במגדר הלא נכון במכוון אינן לגיטמיות ומקומן לא בטלוויזיה ולא בחיים. אנחנו מצפים מרשת לקחת אחריות על השיח ועל האופן בו הוא נעשה, ולא להתייחס לקהילה הלהט"בית כאל גימיק שאפשר להשפיל מול המצלמות לטובת עוד אחוז רייטינג".

מהפקת ״האח הגדול״ נמסר: ״׳האח הגדול׳ מכבד כל אדם ובחירותיו ללא הבדלי גזע, דת ומין״.

 

תגובות

6 תגובות
  1. ישראל

    השתן עלה לו למח הרקוב של היצור הנבזה והנאלח הזה יצור דוחה ומגעיל עדי לאון טול קורה מבין עיניך אתה יצור מביש בושה לך ולהוריך שזה החינוך שקיבלת מהם

  2. יצחק

    למה תמיד להגיד המוזיקאי מחולון?????
    חולון מוזרה ושונה????????
    מגעילים

  3. רותי

    עדי ליאון זה הדבר הכי רע שבא לתכנית. מזכיר לי צלופח. מלקק את השפתיים כל הזמן. מעליב. בוטה. דוחה ברמות על. מיהו? מהו? כתב שירים. אפשר לחשוב שהוא אלטון ג'ון.
    עשה טעות פטאלית שנכנס ל"אח". עכשיו כולם יודעים איזה אדם מאוס הוא.

  4. פשוט אני

    אחלה בן אדם עדי! אדם מקסים! ישר וישיר! אין לו כוונה לפגוע באף אחד! אדם אוהב כל אדם ואוהב לצחוק על כל דבר כולל על עצמו! הכי אמיתית אומרת כי, אין לי שום היכרות איתו ושום עניין או בחירה בין זה לזו אך וזו פעם ראשונה שאני נחשפת אליו וברור לי שכל הכתבה הזאת וכל התגובות הן אך ורק על מנת להפיל אותו! אחלה בן אדם שבעולם! מגיע לו לזכות במקום הראשון! הוא עושה את התכנית הזאת להכי טובה וכייפית שיש מבלי לנסות לפגוע באף אחד אלא להיפך! עדי ליאון למיליון אמן כן יהי רצון!

  5. אסתי

    אין על עדי היום הרג אותי מצחוק הוא ןאסף הורסים ועדי פשוט עשה לי את היום הוא פשוט מגניב בלעדיו התוכנית מתה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר