יסמין רז. מתוך פייסבוק
יסמין רז. מתוך פייסבוק

המשטרה שקלה לשחרר למעצר בית את החשוד ברצח יסמין רז – עד שהגיע הפוליגרף

תוצאות בדיקת פוליגרף שנערכה לחשוד במערבות ברצח יסמין רז מחולון הפכו ברגע האחרון את החלטת המשטרה והיא תבקש להאריך את מעצרו

פורסם בתאריך: 4.4.19 14:29

בעקבות בדיקת פוליגרף לחשוד ברצח יסמין רז מחולון, החליטה המשטרה כי תדרוש את הארכת מעצרו, וזאת לאחר שבתחילת היום (חמישי) הסתמן כי המשטרה תבקש בתחילת הדיון בבית המשפט לשחרר את החשוד, תושב חולון, למעצר בית. כאמור, תוצאות בדיקת פוליגרף שנערכה לחשוד הפכה את ההחלטה.

כזכור, לפני מספר ימים נעצר על ידי משטרת ישראל, תושב העיר בן 48, בחשד למעורבות ברצח של יסמין רז, זאת לאחר שחלה התפתחות בחקירת המשטרה. לפני כחודשיים נמצאה יסמין רז מוטלת על הקרקע בסמוך לבניין ברחוב רבינוביץ' שבו התגוררה, כאשר היא פצועה במצב קשה. מאוחר יותר נקבע מותה.
עם היוודע דבר מותה של יסמין הועלתה סברה כי הצעירה שהתגוררה בדירת שותפים בחולון, קפצה אל מותה מחלון הדירה שבקומה השישית. בני משפחתה של רז טענו לאורך כל דרך כי היא נדחפה מן הקומה השישית בזדון ושללו את ההנחות שמדובר בהתאבדות. אמה סיפרה כי דקות לפני האירוע הטרגי התקשרה אליה יסמין בבהלה, צעקה לעזרה וטענה שמכים אותה ומאיימים על חייה. לדברי האם, השיחה נותקה וכשניסתה לחייג אל בתה, לא היה מענה. "לאחר פרק זמן", סיפרה האם, "התקשרו מהמשטרה שנבוא לזהות את יסמין".
אחת השכנות בבניין שבו התגוררה רז בדירת שותפים סיפרה ל"השקמה-חולון": "מההתחלה הרגשתי שיש פה משהו לא נורמלי בדירה. לא הבנו מה היא עושה שם. תמיד היתה תנועה של אנשים בדירה. אנשים באים והולכים וכמה מהשכנים טענו שזו דירת סמים".


מוקדם יותר היום, התקשתה האם לקבל את האפשרות כי החשוד עתיד להשתחרר למעצר בית בתום הדיון. היא השיבה בצער ל"השקמה חולון" כי אינה מסוגלת להתייחס לדברים בשלב זה. בינתיים, כאמור, שינתה המשטרה את דרישתה וכעת ביקשה להאריך את מעצרו של החשוד.

לחשוד, אשר נעצר בתחילת השבוע נפתחו בעבר תיקים במשטרה על מעורבות באלימות, אולם הם נסגרו עקב מצבו הנפשי. "יש הקלה, אנו מקווים שהצדק ייצא", מסרו בני משפחתה של רז לאחר מעצרו. על האפשרות שקו ההגנה יתבסס על עברו הפסיכיאטרי אמרו בני משפחתה של רז "אנו מקווים שיהיה  שופט שייקח את הצדק בידיים. לא ייתכן שהוא יסתובב חופשי".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר