יסמין רז. מתוך הפייסבוק
יסמין רז. מתוך הפייסבוק

בני משפחתה של יסמין: מקווים שהחשוד לא יצליח להימלט מהעונש

בני משפחתה של הצעירה שנפלה אל מותה טענו לאורך כל הדרך שלא שמה קץ לחייה. עכשיו הם ממתינים שהאמת כולה תצא לאור

פורסם בתאריך: 2.4.19 13:28

שלושה חודשים לאחר מותה המסתורי של יסמין רז, צעירה בת 26 מחולון, שנפלה את מותה, הודיעה בתחילת השבוע (ראשון) משטרת מרחב איילון כי מתנהלת חקירה באשר לנסיבות המוות. מהמשטרה נמסר כי במסגרת החקירה נעצר חשוד, תושב חולון, במעורבות באירוע. מעצרו של החשוד בן 48, הוארך בארבעה ימים.

בעקבות התפנית בחקירת נסיבות מותה של רז, מקווים בני המשפחה שהאמת תצא סוף סוף לאור. בני המשפחה שהביאו לראשונה את גירסתם לאירוע כאן, ב"השקמה-חולון", טענו כבר לאחר מותה כי רז לא שמה קץ לחייה אלא נרצחה. דודה של הצעירה, מני שגב, אמר היום בעקבות ההתפתחות: "אנחנו מרגישים שסוף סוף הקשיבו לנו. אנחנו לא יודעים הרבה על החקירה, אבל זה מוכיח שצדקנו לאורך כל הדרך ושיסמין לא התאבדה. זה מוכיח שטוב שהתעקשנו כדי שהאמת תצא לאור".



בחודש ינואר נמצאה יסמין רז ז"ל כשהיא מוטלת על הקרקע לאחר שנפלה מהקומה השישית של הבניין שבו התגוררה בקריית בן גוריון. "אלמונית כבת 30 הובאה מחולון לאחר שקפצה מקומה שישית. הובאה על ידי מד"א כשהיא מורדמת ומונשמת. כעת מטופלת בחדר ההלם", נמסר בהודעה הראשונית.

מהרגע הראשון, בני משפחתה וחבריה של רז שללו בכל תוקף את האפשרות שהיא התאבדה. הם טענו כי רז בת ה-28 נרצחה. כבר למחרת המקרה פרסם דודה של רז, מני שגב, פוסט שבו העלה את עניין הרצח: "אחייניתי האהובה נדחפה אל מותה מקומה שישית בחולון. מקווים שהפחדן יבוא על עונשו", כתב. בראיון ל"השקמה-חולון" סיפר שגב כי באותו הערב יסמין סיפרה לאמה שמכים אותה, והוסיף: "היא התכוונה לצאת מהבית, החברים שלה חיכו לה, היא קבעה איתם, והם ראו את יסמין נופלת אל מותה".

בדיון שהתקיים אתמול בבית המשפט, טען סנגורו של החשוד כי מרשו סובל מ"מחשבות רדיפה" וכמו כן נמצא לא כשיר לעמוד לדין בשני תיקים פליליים אחרים. שמו של החשוד נאסר לפרסום לפי שעה. על פי חקירת המשטרה שהה החשוד בדירה בזמן אירוע מותה של רז.

כמו כן, כפי שפורסם ב"הארץ", החשוד ברצח רז נמצא לא כשיר לעמוד לדין בשני מקרים שונים שאירעו קודם לכן. באחד המקרים, שאירע כשבועיים לאחר מותה של רז, בדיון שהתקיים בבית המשפט טענה נציגת המשטרה כי האיש – שבאותו השלב לא היה חשוד ברצח רז – אינו מהווה סכנה לציבור, ולכן לא נקבע טיפול או מעקב אחריו.

"יש הקלה, אנו מקווים שהצדק ייצא. הוא חייב לצאת. לא ייתכן שרוצח מסתובב חופשי ברחובות", אומרים בני משפחת רז.

על האפשרות שקו ההגנה של החשוד יתבסס על עברו הפסיכיאטרי, אומרים במשפחתה של רז: "אנו מקווים שיהיה שופט שייקח את הצדק בידיים. לא ייתכן שהוא יסתובב חופשי. אם הוא כזה משוגע הבן אדם הזה, הוא צריך להיות מאושפז במחלקה פסיכיאטרית".

ועכשיו כשהוא נעצר יש לכם מעט נחמה?

"יש תחושה של צדק וכן, יש נחמה".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר