צפו: הורי "ישורון" מפגינים בדרישה לליווי ילדי ההסעות בדרך המסוכן

בדרך סואנת עם מלווה אחד בלבד: לאחר שהשביתו את הלימודים הפגינו ההורים בדרישה למצוא פתרון לילדי ההסעות. העירייה: "נשקלת האפשרות למצוא פתרון חלופי לתחנת האיסוף"

פורסם בתאריך: 10.9.19 18:31

מאבק ההורים בבית הספר ישורון בחולון נמשך: היום (שלישי) בשעות אחר הצהריים הפגינו מספר הורים מול בניין מינהל החינוך בחולון בדרישה לספק פתרון לבעיית ההסעות שלטענתם מסכנת את חיי הילדים.



ההורים שהשביתו את הלימודים ביום שישי האחרון, טוענים כי הובטח להם שרכבי ההסעות ימתינו לתלמידים בסמוך לבית הספר. ואולם, בסופו של דבר הוחלט שלא לשנות את המיקום כדי לא לחסום את הכביש להורים שמסיעים את ילדיהם לבית הספר. זאת, על אף ההבטחה ולמרות שהוחלט כי השנה המורות לא ילוו את התלמידים בדרך הכוללת כביש סואן ומסוכן, כפי שפורסם כאן ב"השקמה חולון".

 

"ילדי ההסעות הולכים לסוקולוב ונאלצים לרדת לכביש על מנת לעלות לאוטובוס, מכיוון שמכוניות חונות על שפת המדרכה. בדרך להסעה הם עוברים דרך חניונים, כאשר
העירייה הקצתה מלווה אחד לשלוש הסעות", טוענים ההורים, "הוא ליווה את הקבוצה הראשונה וכשחזר עם השנייה, האוטובוסים נעלמו".

עוד טוענים ההורים כי "הילדים של ישורון הם לא הפקר. מדובר בילדים קטנים שיורדים באמצע כביש סואן והולכים בין חניונים".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "הסעת ילדי החינוך הרגיל לבית הספר מתבצעת בשלושה אוטובוסים, כאשר תחנת ההורדה וההעלאה הוחלפה בשנה שעברה לרחוב סוקולוב פינת רחוב בן-יהודה, בשל עבודות בנייה שמתבצעות סמוך לבית הספר".

"במסגרת זו הוצב מלווה מטעם מחלקת ההיסעים לליווי הילדים, וזאת למרות שאינם זכאים לליווי (בניגוד לחינוך המיוחד). בנוסף, אמש הותקן מעקה בטיחות נוסף באורך תשעה מטרים, שממשיך מרחוב סוקולוב לכיוון רחוב בן-יהודה, וזאת למרות המדרכה הרחבה שקיימת ברחוב".

"כמו כן, הוחלט כי האוטובוסים ימשיכו להגיע לרחוב סוקולוב ויעצרו במפרץ שמיועד לכך ושאושר על ידי אגף התנועה ועל ידי המשטרה. בנוסף, נוכחות הפיקוח העירוני במקום תתוגבר בשעות מסוימות, על מנת לאפשר העלאה והורדה בטוחה של תלמידים. יצוין, כי בימים אלה נשקלת האפשרות למצוא פתרון חלופי לתחנת האיסוף והפיזור במתחם בית הספר, וכי התחנה שברחוב חנקין צפויה לחזור לשימוש בתוך כחודשיים (לאחר שתיבנה מדרכה לכיוון בית הספר), כך שהנושא צפוי להיפתר סופית".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר