שביתה בבית ספר ישורון בחולון: "מפקירים את ילדי ההסעות"

ללא ליווי, בדרך שכוללת כביש סואן ומסוכן: פחות משבוע לפתיחת שנת הלימודים בחולון גם ההורים בבית הספר ישורון החליטו לשבות

פורסם בתאריך: 6.9.19 08:53

הורי התלמידים בבית הספר ישורון השביתו היום (שישי) את הלימודים בטענה כי התלמידים שמשתמשים בהסעות מופקרים וחשופים לסכנות בדרך.

כפי שפורסם בתחילת השבוע כאן ב"השקמה חולון", ההורים מתלוננים על כך שרכבי ההסעות נמצאים במקום מרוחק, בסמוך לכביש סואן, כאשר לתלמידים מוצמד רק מלווה אחד.



עוד טוענים ההורים כי הובטח להם שרכבי ההסעות ימתינו בסמוך לבית הספר, אלא שההבטחה הופרה והוחלט להשאיר את הרחוב פנוי לרכבי ההורים שמסיעים את ילדיהם.

"ילדי ההסעות הלומדים בכיתות א'-ד' חשופים לסכנה מתמשכת מאחר שיש רק מלווה אחד מטעם העיריה מבית הספר לנקודת האיסוף בסוקולוב, כאשר אין לו רשימה שמית של התלמידים, הוא אינו מכיר את התלמידים ואינו יכול להשתלט על קבוצת ילדים גדולה", כך מסר הבוקר ועד ההורים, "התלמידים נדרשים לחצות את הכביש ברחוב פרוג, למרות שניתנה הבטחה של מנהל ההיסעים בעירייה לשלוח מיניבוסים לרחוב פרוג, כך שתלמידים לא יהיו חשופים לסכנה".

עוד נמסר להורים כי "יש לציין שרחוב סוקולוב הוא רחוב ראשי ומסוכן ואין תחנות מוסדרות להורדת והעלאת התלמידים. הם מחכים בפינת הרחוב בצפיפות גדולה שמסכנת אותם. בשנים עברו המורות חסמו בגופן את הילדים מלרדת לכביש. זאת, לאחר שיצאה הוראה של משרד החינוך האוסרת על המורים ללוות את התלמידים להסעות, וקבעה וכי הם אחראים לשלומם עד היציאה משער בית הספר".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר