יום הבחירות בחולון: 158,451 בעלי זכות הצבעה

הבחירות לכנת ה-22 יצאו לדרך

פורסם בתאריך: 17.9.19 09:16

הבוקר (שלישי) בשעה 07:00 נפתחו הקלפיות לבחירות לכנסת ה-22. בחולון ניצבות 259 קלפיות, מתוכן 103 נגישות, בתוך בתי ספר ומרכזים קהילתיים והן יפעלו עד לשעה 22:00, אז ישודרו מדגמי הטלוויזיה.

פחות מחצי שנה לאחר קיום הבחירות לכנסת ה-21, אזרחי ישראל נדרשים לגשת ולהצביע בשנית. מאז בחירות 2019 מועד א', הספיקו להצטרף אל חולון 536 בעלי זכות הצבעה חדשים. מנתוני ועדת הבחירות עולה כי בחולון 158,451 בעלי זכות הצבעה, בעוד במערכת הבחירות הקודמת, לפני חמישה חודשים בלבד, היו בחולון 157,915 בעלי זכות הצבעה. בבחירות הקודמות עמד אחוז ההצבעה בעיר על 64.37 אחוז בקרב בעלי זכות הבחירה, בעוד ששיעור ההצבעה הארצי עמד על 68.46 אחוז.



כל תושב חולון קיבל אל תיבת הדואר "הזמנה לבוחר" בה מופיעה כתובת הקלפי. יחד עם זאת, אין חובה להגיע לקלפי עם ההזמנה. כמו כן, מי שאין ברשותו את ההזמנה מסיבה זו או אחרת, יכול להתעדכן דרך אתר משרד הפנים במיקום הקלפי. הכניסה אל הקלפי תתאפשר אך ורק בהצגת תעודה מזהה לבדיקת מקום ההצעה לחץ כאן. כמו כן, ועדת הבחירות המרכזית החליטה כי  שירותי הנסיעה בתחבורה הציבורית הבינעירונית, ובכלל זה קווי רכבת ישראל, יהיו היום בחינם במהלך יום הבחירות.

רבים מתושבי העיר צפויים לנצל את יום השבתון ולבלות בסביבה. מבקרים רבים צפויים לגדוש את פארק פרס ואת מתחם לה פארק. יהיו כאלה אשר ינצלו את החופש כדי ללכת לקניות בקניונים הממוזגים או לרחוץ בחוף הים של בת ים. אחרים יעדיפו לצאת ולטייל מחוץ לעיר.

במערכות הבחירות אחרונות זכתה מפלגת הליכוד במספר הקולות הגדול ביותר בעיר עם 37,856 פתקים שנספרו בקלפיות והיו 37.5 אחוז מסך כל הקולות. מפלגת כחול לבן הגיעה למקום השני וקיבלה 29,245 קולות – 28.98 אחוז. מפלגת ש"ס קיבלה 7.28 אחוז מהקולות ומפלגת העבודה קיבלה 4.13 אחוז מהקולות בלבד.

תוצאות האמת הראשונות צפויות להתפרסם לקראת הבוקר. יחד עם זאת עדיין לא יהיה מדובר בתוצאות רשמיות, היות ועד מועד זה טרם ייספרו המעטפות הכפולות של החיילים, החולים והאסירים אשר יכולות לשנות במעט את התמונה.

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

עוד באותו הנושא:

המדריך לבוחר: מה השתנה מאז הבחירות האחרונות לכנסת?

הסיילים, הפעילויות והאירועים: כיצד לבלות את יום הבחירות בחולון?

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר