ניידת משטרה

עורכת הדין של בעל עסקים בחולון אוימה: אם לא יעביר הכספים, נפגע בו

תלונה של בעל עסקים בחולון על סחיטה באיומים הובילה למעצרם של שני אחים מרמלה | אחד החשודים איים גם על עורכת הדין של המתלונן

פורסם בתאריך: 4.4.19 14:55

המשטרה עצרה חשודים בחשד לסחיטה באיומים של בעל עסקים בחולון. החשודים, שני אחים תושבי רמלה, הובאו להארכת מעצר עד מחר.

תחילתה של החקירה הנוכחית בחודש שעבר, עת הוגשה במשטרת ישראל תלונה מבעל עסקים בחולון אודות סחיטה באיומים על ידי חשודים בתואנה כי הם שותפים בעסקים שאותם רכש. על פי  החשד, אחד מהחשודים אף איים על עורכת הדין של המתלונן ודרש שהמתלונן ימסור לו כספים, אחרת יפגעו בו.

בעקבות התלונה פתחה המשטרה בחקירה, תוך שימוש באמצעים גלויים וסמויים, שהובילה אתמול למעצרם של שני אחים (20, 21 רמלה) החשודים במעשים. אמש הם הובאו לבית משפט השלום בתל אביב שם הוארך מעצרם עד מחר. החקירה נמשכת.



כזכור וכפי שפורסם ב"השקמה-חולון", לצד מקרי השוד האחרונים בעיר, בעלי עסקים הקטנים בחולון, בהם בעלי פיצוציות ומרכולים קטנים, מתמודדים עם איומים ועם "פרוטקשן" – סחיטת דמי חסות. אחד מבעלי העסקים שהיו נתון תחת איומים סיפר כי לאחר שנשדד, פנה אליו אחד השודדים ואמר לו "'תכין צ'ק כל ראשון לחודש. מיותר לציין שלא עירבתי את המשטרה, לא את אשתי וכך מאז, כל ראשון לחודש, אני משלם להם. הגעתי למצב של פת לחם ולכן החלטתי לסגור את החנות. החיים יותר חשובים לי מכל כסף שארוויח בעולם". בעל עסק אחר העיד: "אמרו לי, 'אם תלשין, אנחנו נדע. אנחנו יודעים איפה אתה גר ואיפה הילדים לומדים, אז תיזהר'. מאז שלושה חודשים אני לא ישן" סיפר אחד מהם, "למשטרה לא הלכתי כי אני מפחד. גם לחברים שלי פרצו לעסק והם חסרי אונים ולא יודעים מה לעשות. אני החלטתי לבחור בחיים ולא בחנות – זה לא שווה את כל הכסף שבעולם".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר