רוכב אופנוע נהרג בהתנגשות עם רכב סמוך למחלף דב הוז

שעות לאחר שהובא למנוחות רוכב האופנוע אלמוג בנדלק, שנהרג בתאונת דרכים, נפגע רוכב אופנוע, גם הוא מחולון, בכביש 20. הוא פונה לבית החולים עם פגיעת ראש ושם נקבע מותו

פורסם בתאריך: 21.4.19 21:55

עדכון אחרון: 21.4.19 22:28

רוכב אופנוע, תושב חולון כבן 50, נהרג בתאונת דרכים שאירעה הערב (ראשון), בכביש 20 לדרום סמוך למחלף דב הוז. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו לבית החולים איכילוב, במצב קשה עם חבלת ראש כשהוא מורדם ומונשם. בבית החולים נקבע מותו.

מדוברות משטרת מרחב איילון נמסר כי "בתאונה מעורבים רכב פרטי ואופנוע. שוטרי משטרת ישראל ובהם בוחני תנועה נמצאים במקום ופתחו בחקירת האירוע".



חובש בכיר במד"א אולג צימרמן, סיפר: "כשהגעתי למקום ראיתי את רוכב האופנוע, גבר כבן 50 שוכב על הכביש בסמוך לאופנוע, כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלת ראש. הורדתי את הקסדה תוך שמירה על הצוואר של הפצוע והעלתי אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ, שם הוא הורדם והונשם. הוא פונה תוך כדי המשך טיפול רפואי לבית החולים".

עיוטי איברהים חובש איחוד הצלה שטיפל בנפגע, סיפר: "יחד עם חובשים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו טיפול רפואי ראשוני בזירת התאונה לרוכב האופנוע, כאשר הוא סובל מחבלת ראש".

מוקדם יותר, הובא למנוחות אלמוג בנדלק ז"ל, רק בן 24 מחולון, שנהרג בתאונת דרכים שאירעה אתמול במחלף רמלה. בין המספדים, גם קרובת משפחה, שכתבה: "נהגים יקרים, אני מבקשת: סעו בזהירות, שמרו גם על רוכבי האופנועים שבצידי הדרכים. יש להם משפחות שאוהבות אותם".

צפו בזירת התאונה (צילום: חגי נתני, תיעוד מבצעי מד"א):

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר