האישום: סייע לשכנה עם עגלת הקניות ושיסף את גרונה

מכתב האישום שהוגש היום (רביעי) עולה כי המנוחה, דינה אשכנזי בת ה-80, הזעיקה באחת הפעמים את המשטרה בעקבות חילופי דברים קשים עם הנאשם בנוגע לתמ"א בבניין

פורסם בתאריך: 5.6.19 12:04

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה הבוקר (רביעי) כתב אישום נגד וויליאם ריצ'ארד ניסן, בן 42 מחולון, המואשם ברצח שכנתו, דינה אשכנזי, בת 80 מחולון. כתב האישום הוגש כשלושה שבועות לאחר הרצח האכזרי בבניין ברחוב יוסף ברץ בחולון.



על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אפרת שדה, אשכנזי ובעלה התגוררו בשכנות עם הנאשם, הם בקומה הראשונה והוא בקומה השנייה. לפני כשנתיים, בהזדמנויות שונות, דיירי הבניין נאלצו לפנות למשטרה בעקבות הטרדות והפרעות מצד הנאשם. בנוסף, המנוחה עצמה הזעיקה את המשטרה בשלוש הזדמנויות שונות, בשל הטרדות והפרעות מצד הנאשם. ובין היתר התלוננה אשכנזי על כך שניסן נוקש ממושכות על דלת ביתה ועל חילופי דברים ביניהם הנוגעים לתוכנית התמ"א בבניין.

ראש צוות החקירה המיוחד במרחב איילון, פקד חגי סטול:

עוד מתואר בכתב האישום כי ביום שישי, לפני כשלושה שבועות, החליט הנאשם לפגוע באשכנזי. בבוקר של אותו היום יצאה המנוחה מהבניין כשהיא אוחזת בעגלת קניות. הנאשם יצא אחריה ובהמשך שב לדירתו. אחר כך הוא יצא מפתח ביתו, לקח עמו כיסא ועליו צלחת אוכל והניח אותם בסמוך לדירת המנוחה.

בשעה 12:11 בערך נכנסה המנוחה לבניין עם עגלת הקניות. בסמוך לכך, חזר הנאשם לדירתו והצטייד בסכין באורך של
כ- 29 ס"מ ובשקית. הוא ירד במדרגות הבניין, מדירתו שבקומה השנייה, אל עבר קומת כניסה לבניין. לאחר מכן, העלה הנאשם את עגלת הקניות של המנוחה, כשהיא עולה בעקבותיו. כשהגיעו לפתח הדירה היא ביקשה מהנאשם שייקח בחזרה את הכיסא ואת צלחת האוכל. הוא הסכים. היא ציינה בפניו כי היא מעריכה את המעשה.

מיד לאחר מכן נכנסה המנוחה לביתה כשהנאשם בעקבותיה. בשלב זה, בדירת המנוחה, כך על פי כתב האישום, הוא שיסף הנאשם את צווארה ופניה של המנוחה ודקר אותה באמצעות הסכין, שש דקירות בחזה בצוואר ובטן.

עוד עולה מכתב האישום כי בסיום הותיר הנאשם את המנוחה כשהיא מתבוססת בדמה, כשהסכין נעוצה בחלקו השמאלי של צווארה. מיד לאחר ביצוע הרצח, שב הנאשם לדירתו כשידו הימנית מגואלת בדם. הנאשם רחץ את גופו והחליף את חולצתו ונעליו שהיו מוכתמים בדמה של המנוחה.

 

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

עוד באותו הנושא:

הרצח בבניין ברחוב ברץ בחולון: מה קרה בין השכנים?

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר