צפו בתיעוד: ריסס גז מדמיע בפאב בחולון וחזר לגנוב כסף

בבר הבירות החדש בעיר הופתעו מהשוד המוזר. כך הוא תועד במצלמות האבטחה:

פורסם בתאריך: 25.6.19 12:03

שלושה חודשים לאחר שנפתח, אירע שוד מוזר, באמצעות גז מדמיע, בפאב ה-Beer station שברחוב שנקר בחולון.

ה-Beer station הספיק בתוך זמן קצר לצבור קהל לקוחות נאמן, אלא שאחד הלקוחות, המוכר לבעלי המקום, תועד במצלמת האבטחה כשהוא מרסס גז מדמיע וריסס מתחת לבר מעץ. בעקבות הריח החריף והמחנק יושבי המקום יצאו מהפאב, ואותו הבחור נראה כשהוא חוזר, כשחולצתו מגנה על פניו ולוקח את כסף שהיה בכוסות הטיפים.



בעלי המקום, בני הזוג פדיי וקרולינה, מספרים כי בערב יום שישי, בשעה שהמקום היה מלא במבקרים, נכנס בחור צעיר, המוכר לשניים. ותוך זמן קצר הורגש חנק במקום. הבחור יצא מהבר, חזר אליו ושוב יצא. דבר שעורר את חשדם של בעלי המקום, ואכן, מבדיקת מצלמות האבטחה הוא נראה לוקח את הכסף שהיה על הבר.

לטענת השניים הם רדפו אחריו, אך לא הצליחו ללכוד אותו. "הבחור נכנס לבר, שתה ארבע כוסות בירה ואז ריסס גז מדמיע. לאחר שכולם יצאו הוא גנב את הטיפים שהיו שם".

צפו בתיעוד מצלמות האבטחה:

עוד הוסיפו בני הזוג כי פנו למשטרה ואף הצליחו לאתר אתפרופיל החשוד בפייסבוק. "אנו מקווים שימצאו אותו במהרה", אומרים השניים, ומוסיפים: "המקום שלנו הצליח לצבור תאוצה. מדי יום פוקדים את הבר אנשים חדשים, ואנו שמחים שהעסק גדל. חבל שאנשים כאלה באים לקלקל".

מהמשטרה נמסר בתגובה: "עם קבלת התלונה פתחה המשטרה בחקירה, שעודנה בראשיתה. מטבע הדברים איננו מפרטים אודות חקירות מתנהלות, אולם נציין כי נמשיך לחקור את המקרה ביסודיות במטרה להגיע לחקר האמת".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

תגובה אחת
  1. רק הרגשה

    יש לי הרגשה שזה תרגיל למשהו יותר גדול וזו הייתה רק הבדיקה

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר