גבעת התחמושת

פחד ואימה בגבעת התחמושת: "אנחנו מפחדים"

אחרי הרימון והצתות רכב נורו אמש יריות לעבר אותו הבניין. התושבים חסרי אונים. המשטרה: "נוקטים בכל פעולות החקירה הנדרשות"

פורסם בתאריך: 23.7.19 14:53

אמש (שני) זה שוב קרה. אירוע פלילי חריג באותו הבניין ברחוב גבעת התחמושת. הפעם היו אלה יריות שנורות לעבר אותו הבית. זאת, לאחר שבחודש האחרון שולך לעבר הבניין רימון הלם, ובשני מקרים נוספים הוצתו רכבים. השכנים מודאגים, מבוהלים וחסרי אונים, ואינם יודעים מתי בפעם הבאה יתעוררו לעוד לילה מפחיד במיוחד.



בתחילת החודש התרחש האירוע הראשון לאחר שרימון הלם הושלך לעבר לובי של בניין והרעיד את הרחוב. השכנים המבוהלים הזעיקו את כוחות המשטרה שהגיעו למקום והחלו בחקירת האירוע. אלא שפחות משבוע אחר כך, רכב הוצת באותו הרחוב, בשעה 03:00 לפנות בוקר. האירוע גרם לבהלה גדולה בקרב תושבי הרחוב. לאחר מספר ימים, שוב רכב הוצת. המשטרה חוקרת את רצף האירועים ולטענת התושבים לא מספקת להם הרבה תשובות בנושא.

"חוסר השקט בחולון בכלל וברחוב שלנו אמור להדליק נורה אדומה אצל גורמי הביטחון", אומר אחד השכנים, הגר בסמוך לבית שסביבו אירעו המקרים החריגים. "אנחנו דורשים תשובות מקברניטי העיר והמשטרה. אנחנו חיים בתחושת פחד. אם זה המצב אנחנו מצפים שיתגברו את השמירה ברחוב. מדוע אני צריך לישון בחוסר שקט ברחוב שלי כבר חודש ואף אחד לא עושה כלום?".

שכנה נוספת בבניין המדובר, תקפה: "מה שהולך כאן ברחוב זו אנרכיה. אנשים לוקחים את החוק ליידים. פעם זורקים פה רימון, פעם שורפים רכבים ואתמול היו יריות. אני פשוט לא מבינה את זה. לנו יש תחושה כאילו לאף אחד לא אכפת שאזרחים לוקחים את החוק ליידים, אם אין לי ביטחון בעיר שלי אין לי מה לחפש כאן".

צפו בתיעוד אירוע הצתת הרכב:

"בלילה הראשון שזרקו את רימון ההלם, אני ומשפחתי לא ישנו כל הלילה", סיפר שכן נוסף בגבעת התחמושת. "הייתי צריך להרגיע את הילדים שעכשיו נכנסו לטיפול פסיכולוגי בעקבות הטראומה שעברו".

"עד שהשכונה נרגעה קצת, אתמול היו יריות וקודם לכן הצתות של רכבים מתפוצצים, זה גרם לנו לחשוב על עתידנו בעיר הזו. אשתי אמרה לי בקול בכי שאנחנו עוזבים את העיר כי לאף אחד כבר לא אכפת מאיתנו", ממשיך אותו דייר, "באמצע הלילה ארזנו את המזוודות ועברנו לרמת גן לדירה של הוריי. חולון עיר הילדים? עיר הפשע אולי".

"אני לא מבינה למה מחכים, הרי ברור שהמקרה הבא יהיה רצח", אמרה תושבת הרחוב. "אולי לזה מצפים שאיזה אזרח ייהרג ממלחמה של משפחות הפשע, לא ברור לי למה המדינה לא מתערבת מחכים שיהיה אסון כמו תמיד במדינה ואז דברים יתחילו לזוז?".

ממשטרת מרחב איילון נמסר בתגובה: "המשטרה חוקרת אירועים אלו ומטבע הדברים לא נוכל לפרט אודות חקירות מתנהלות. נציין כי משטרת ישראל נוקטת בכל פעולות החקירה הנדרשות, ביסודיות, במקצועיות ובנחישות וזאת במטרה לעצור את העבריינים ולהעמידם לדין".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

תגובות

2 תגובות
  1. שון

    מידהו רוצה לקנות דירה בבנין השקט כך יוריד את בעל הדירה לריצפה

  2. דובון

    העיקר שיש אגרת שמירה ..יש פקחים ושוטרים בניידות ואין מהם תועלת לטובת הציבור..כמו מי שקמה שזקוקים להם כמו שן כואבת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר