הרכבים שהוצתו בגבעת התחמושת
הרכבים שהוצתו בגבעת התחמושת

עדכון: בן 16 חשוד בהצתת הרכבים ברחוב גבעת התחמושת בחולון

כפי שפורסם לראשונה ב"השקמה חולון": ברחוב שבו הוצתו רכבים, הושלך רימון הלם ונורו יריות - שוב אירוע חריג. כך נראו הרכבים הבוקר:

פורסם בתאריך: 27.1.20 11:57

עדכון אחרון: 27.1.20 14:58

שני רכבים הוצתו אמש ברחוב גבעת התחמושת בחולון. הרקע להצתה ככול הנראה פלילי. מהמשטרה נמסר כי בעקבות חקירת האירוע, ולאחר שמבירור ראשוני עלה חשד כי מדובר בהצתה על רקע פלילי נעצר בן 16 מחולון. העצור הובא לבית המשפט לנוער בתל אביב והמשטרה תבקש להאריך את מעצרו.

כפי שפורסם לראשונה ב"השקמה חולון", אתמול, בשעות הלילה, הוצת רכב שחנה ברחוב גבעת התחמושת. בעקבות ההצתה, גם הרכב אשר חנה בסמוך ניזוק ונשרף. כוחות כיבוי אש הוזעקו למקום וכיבו את השריפה.

"חזרתי אתמול מאירוע בשעה 02:00 בלילה, יחד עם אשתי. כשהגענו לפה ראינו את כל הרחוב מלא בכוחות משטרה מכבי אש. הופתענו ממה שקרה", מספר תושב אחד הבניינים הסמוכים. תושבים נוספים תוהים האם מדובר באירוע פלילי.



אין זה מקרה ההצתה הראשון ברחוב גבעת התחמושת. במהלך החודשים האחרונים בוצעו מספר הצתות של רכבים באותו אזור, זאת כפי שפורסם כאן ב"השקמה חולון". כמו כן הושלכו אל תוך לובי אחד הבניינים רימוני הלם והיה גם אירוע ירי. התושבים סיפרו לאחר אותם מהקרים החריגים כי הם מאוד חוששים. לא ברור האם להצתה הלילה יש קשר להצתות לאותם האירועים הפליליים.

דיירי הבניינים הסמוכים למקום ההצתה אשר אירעה אמש ברחוב גבעת התחמושת קמו הבוקר המומים למראה שני הרכבים השרופים אשר הוצתו בשעה 02:00 בלילה. "אני ממש מופתעת מזה. למה שרפו פה רכבים?", אמרה אחת מתושבות המקום.

תושב אחר הוסיף כי  "אני זוכר ששרפו מכוניות בצד השני של הרחוב. בטוח שמדובר פה בהסתבכות של מישהו עם השוק האפור".

לפי תמונה הראשונית מן הזירה. הרכב אשר הוצת בזדון נמצא כיסא תינוק. בסמוך למכונית עמד רכב נוסף, אשר ניזוק כתוצאה מהתפשטות האש. דיריים סיפרו כי הרכב שייך למשפחה אשר מתגוררת באחד הבניינם הסמוכים.

בקרב הדיירים ניכרה תחושת פחד, כאשר חלקם חששו לדבר. אחד מתושבי הרחוב טען כי מדובר בהתסבכות. גם הבעלים של הרכב שהוצת סירבו לדבר. בזמן הקרוב צפוייה עיריית חולון לפנות מן הזירה את שני הרכבים השרופים.

 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר