צפו בתיעוד ממצלמות האבטחה: מי האלמוני שניסה להיכנס לבתי תושבים?

כך תועד אלמוני במצלמות האבטחה מנסה לפרוץ לבתים וגונב את כל מה שנמצא מחוץ לדלת

פורסם בתאריך: 30.8.20 19:13

תושבים רבים בחולון מתלוננים על תופעה מדאיגה ברחבי העיר: ניסיונות לפתוח את דלתות הבית, בזמן ששהו בתוכו. זאת, במטרה למצוא דלת שלא נעולה בטעות.

בסוף השבוע, בשעות הבוקר, תועד במצלמות האבטחה של בניין בשכונת בן גוריון אלמוני עם מסכה על פניו וכובע על ראשו, ממתין שיפתחו את דלת הבניין. כאשר נפתחה הדלת, אותו אלמוני עלה במעלית וניסה לפתוח את דלתות השכנים, משלא הצליח, גנב את האופניים ואת הנעליים שהונחו מחוץ לדלת.

בגניבות מסוג זה בדרך כלל אלמונים דופקים בדלתות ובמידה שאין מענה, הם מנסים להיכנס לדירות ולגנוב כסף ורכוש. לא אחת עבירות אלו הדרדרו לעבירות אלימות, כאשר המתפרץ הופתע על ידי בעל הדירה.

בנוסף, חגי תשרי מתקרבים ועל פי סטטיסטיקה שפרסמה המשטרה אשתקד, ישנה עלייה של 40 אחוז במקרי הפריצה לבתים בתקופה זו. בכתבה בפורסמה כאן, ב"השקמה חולון", ממליצה המשטרה כיצד להישמר.



אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. הילה

    זה קרה גם בשכונת כרמי גת בקרית גת ..
    הייתי בבית עם אחיינים שלי והייתה דפיקה בדלת , הדפיקה הייתה די מוזרה אז ככה שלא עניתי ואחיינים שלי הסתכלנו עליי במבט של מי זה .עשיתי להם להיות בשקט שהדלתי את האור בחדר מדרגות ראיתי איש עם כובע מתרחק במהירות מהדלת למזלי שאני תמיד נועלת את הדלת. הוא גם נראה אותו הדבר דרך המצלמות של הבניין שלנו .

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר