דקירה ברחוב קדושי קהיר בחולון, צילום איחוד הצלה
דקירה ברחוב קדושי קהיר בחולון, צילום איחוד הצלה

עוד יממה סוערת בחולון: תושב נרצח בדקירות, מטען אותר ליד דלת דירה

גל האלימות בעיר מתגבר ותחושת הביטחון האישי ממשיכה להתערער: גבר בן 50 נדקר באירוע על רקע פלילי ומותו נקבע בבית החולים. מטען חבלה התגלה ליד דירת מגורים ופורק בשלום על ידי חבלן משטרה

פורסם בתאריך: 3.5.23 09:17

גל האלימות בחולון נמשך: אתמול (שלישי) בלילה נרצח תושב העיר בדקירות ברחוב קדושי קהיר. מדובר בגבר בן 50 שפונה לבית החולים וולפסון במצב אנוש אך בבית החולים נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. מהמשטרה נמסר כי הרקע לאירוע פלילי וכי נפתחה חקירה.

ממד"א נמסר: בשעה 22:59 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על גבר שנפצע באירוע אלימות, ברחוב קדושי קהיר בחולון. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים וולפסון, גבר כבן 50 עם פציעות חודרות, במצב אנוש, תוך פעולות החייאה.

קיראו גם:

רצח נוסף בחולון: צעיר בן 22 נדקר הלילה למוות. עו"ד זכריה מבקר את העירייה

רצח בחולון: גבר נורה בראשו ברחוב נעמי שמר בעיר

חובש רפואת חרום במד"א, מתן יצחק, ופאראמדיקית מד"א, ארין תגר, סיפרו: "ראינו בפארק גבר בשנות החמישים שוכב מחוסר הכרה עם פציעות חודרות, הוא היה ללא נשימה וללא דופק, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים תוך פעולות החייאה כשמצבו אנוש".

 

 

ליאור ארגי והלל חמאווי, חובשי איחוד הצלה, מסרו: "לדברי עוברי אורח הוא נפצע אנושות כתוצאה מאלימות. ביצענו בו פעולות החייאה בזירה ולאחר מכן הוא פונה במצב אנוש למרכז הרפואי וולפסון תוך המשך פעולות החייאה".

כאמור, בבית החולים נקבע מותו של האדם שנדקר.

באירוע אחר אותר מטען ליד דירה ברחוב קראוזה בחולון. מהמשטרה נמסר תחילה כי "לפני זמן קצר התקבל דיווח על חפץ חשוד ליד דלת דירה ברחוב קראוזה בחולון. כוח משטרה עם חבלן במקום, בודק את החפץ" בהמשך נמסר כי "בהמשך לחפץ חשוד ליד דלת דירה ברחוב קראוזה בחולון, מדובר במטען. חבלן המשטרה נטרל את המטען ופינה מהמקום. חוקרי תחנת חולון פתחו בחקירת האירוע".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר