תיאטרון חולון.
תיאטרון חולון.

תיאטרון האבסורד: מדוע התאכזבו המבקרים בתיאטרון חולון המחודש?

"השקיעו מיליונים ולא חשבו על חניה, נגישות, כוח אדם וסדר", טוענים מבקרים שנחלו אכזבה. תיאטרון חולון: "מקרה בודד"

פורסם בתאריך: 1.11.17 17:13

לאחר שתיאטרון חולון שופץ לאחרונה בהשקעה של 35 מיליון שקל, הופתעו הורים לילדים בחולון לגלות כי עיצוב לחוד ושירות לחוד. בשבת האחרונה יצאה קבוצה של עשרה הורים וילדיהם, כולם תושבי חולון, להצגה בתיאטרון חולון המחודש. "הזמנו מראש כרטיסים לשעת בוקר, חיכינו וציפינו לחוויה מסוג אחר, אך התאכזבנו קשות", אומרים ההורים.

ההורים מתארים כי טרם נכנסו להיכל התיאטרון חיפשו במשך שעה ארוכה חניה ולבסוף נאלצו לחנות בחניון הקאנטרי. "משם, כרבע שעה הלכנו ברגל עם הילדים וכשהגענו, היה תור ענקי מתחילת הרחוב לקופות. הקופאית היחידה שעבדה במקום הסבירה שזה המצב וש'אין מי שיעזור לה'". ההורים עם ילדיהם המתינו עוד חצי שעה בתור לכרטיסים שכאמור הוזמנו מראש, ולמזלם יצאו מוקדם מהבית כי אחרת, בשל זה כבר היו מאחרים למופע.

משנכנסו לאולם וניסו למצוא את מושביהם, התברר להם, להפתעתם, כי אנשים אחרים כבר יושבים במקומות. בבירור עם הסדרן האחראי עלה כי נמכרו כרטיסים כפולים לאותם מקומות, ולאחר דין ודברים ולא מעט עצבים, הקצו להורים ולילדים שכבר היו די תשושים, מקומות ישיבה אחרים שאמנם לא היו לשביעות רצונם, אבל "ההצגה חייבת להימשך".

חוסר הארגון והעיכובים התווספו גם לתדהמה ולאכזבה בעקבות ביקור עם הילדים בשירותים. "בשיפוץ התיאטרון שעלה מיליוני שקלים, לא חשבו על הגיל הרך ולא הונגשו שירותים בהתאם למידותיהם של ילדים. נאלצנו להיכנס עם הילדים לתאי השירותים כדי לתת להם עזרה", מספרים ההורים.

בחזרה לאולם, ציפתה להם עוד הפתעה לא נעימה: התברר שמיקמו אותם באזור נסתר מהבמה, שעבורו לא אמורים למכור כרטיסים, וכך יצא שהורים לא יכלו לראות את המתרחש על הבמה. לאחר דין ודברים עם האחראים הם הועברו ממקומם שוב. ההצגה עצמה החלה באיחור רב, וההורים מסכמים: "כגודל הציפיות לחוויה תרבותית איכותית בבוקר שבת, כך גודל האכזבות. אנחנו כבר לא נחזור לתיאטרון חולון וחבל. השקיעו מיליונים ולא חשבו על חניה, על נגישות, אין מספיק כוח אדם ואין סדר".

מתיאטרון חולון נמסר בתגובה: "הצגת הילדים שהתקיימה בשבת האחרונה בתיאטרון היתה הצגה של אמרגן פרטי ששכר את האולם, כמו גם את השימוש במערך הקופה באמצעות צוות משלו, כפי שנהוג במקרים רבים של השכרת אולם למפיקים פרטיים. למרבה הצער, האמרגן לא תפעל את מערך המכירה כראוי וצוות התיאטרון ניסה לתת מענה על ידי תגבור כוח אדם בקופה והושבת אנשים במקומות המיועדים להם או במקומות חלופיים. בעקבות זאת, זומן האמרגן לשיחת בירור בתיאטרון בנושא המשך שיתוף  הפעולה עימו ועמידתו העתידית בתנאים הנדרשים ממנו במקרה של שכירת אולם, לקיום מופע ומכירת כרטיסים עצמאית. הנהלת התיאטרון מתנצלת על כל אי נעימות שנגרמה".

עוד ביקשו לציין בתיאטרון חולון: "השירותים החדשים בתיאטרון חולון המשופץ הם ברמות תכנון וביצוע מהגבוהות ביותר ועומדים בכל תקני הנגישות הנדרשים והנהוגים באולמות בארץ".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר