אתניקס בדרך לחולון. צילום: מוזס פיני סילוק/ יח"צ
אתניקס בדרך לחולון. צילום: מוזס פיני סילוק/ יח"צ

רוקנרול בחולון: היהודים, כנסיית השכל ואתניקס מגיעים לתת בראש

שיתוף פעולה של פאב אוסקר וויילד ומתחם עזריאלי בחולון מביא לעיר את הרוקיסטים הלוהטים להופעות עם הרבה בירות תחת כיפת השמיים. מתי כל זה קורה וכמה זה עולה לתושבי העיר

פורסם בתאריך: 26.6.18 17:32

אירועי הקיץ לנוער של חולון החלו אמש במסיבת רחוב רבת משתתפים, שהתקיימה ללא תשלוםבחניון לה פארק, בהפקת מערך התרבות ומחלקת הנוער של עיריית חולון, בשיתוף עם מועדון השברולט של רשת קהילה ופנאי. הלהיבו את הקהל הצעיר מיטב האמנים: סקאזי, האולטראס, לוטרה, מוטי טקה, JUVI ו-DJ'S ממועדון השברולט.

המסיבה היתה יריית הפתיחה לאירועים ולמופעים שונים שיתקיימו במהלך חודשי הקיץ בעיר, וכמיטב המסורת, גם השנה יוכלו תושבי חולון ליהנות ממופעי רוק תחת כיפת השמיים שיתקיימו במתחם "עזריאלי" בחולון בשיתוף פאב האוסקר ויילד.

ההופעות החיות במתחם החלו לפני שנתיים, כשבשנה שעברה הופיע במקום הזמר ירמי קפלן וסחף מאות בליינים שהגיעו למתחם, נהנו מבירות מהחבית במחירים שפויים ומהופעה טובה. השנה, שיתוף הפעולה יימשך והפעם יערכו במסגרת "רוק  חולון 2018" שלל הופעות, ביניהן: להקת אתניקס (28.7), כנסיית השכל (11.8), היהודים (25.8) ודודו טסה (15.9).

טווחי המחירים לכרטיסים ינועו בין 80 שקל ל-100 לשקל, בהתאם לסוג הכרטיס ותינתן הנחה ללקוחות המתחם וכמובן ללקוחות הפאב.



טל כהן, מבעלי ה"אוסקר", מסביר את הבחירה בלהקות הרוק שיופיעו ב"רוק חולון": "בדקנו עם הקהל שלנו לאורך השנה האחרונה את מי הם היו רוצים לראות ויחד איתם הגענו לרשימה המכובדת הזו של האמנים. מדובר בהפנינג ענק שכולל הופעות, מתחמי בירה והמון כיף לקהל החולוני וגם לקהל שיגיע מחוץ לעיר.

"השנה החלטנו ללכת על זה ממש בגדול. הבאנו ארבע הופעות מצוינות, אמנים שהם באמת השורה הראשונה ואין לי ספק שהמקום יהיה מלא באלפי בליינים. מבחינתו, לעשות את זה כל שנה כל השנה, ושיתוף הפעולה הזה עם מתחם עזריאלי הוא רק יריית הפתיחה".

קיאו עוד באותו נושא:

אירועי הקיץ בחולון: מפסטיבל הבירה ועד החפלות והסלסולים

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר