צילום: זיו קורן
צילום: זיו קורן

עפים על דנה: הסלבס לא פספסו את פתיחת התערוכה בחולון. צפו:

שרה נתניהו, ציפי ליבני, ניקול ראידמן, גל אוחובסקי, מרב מיכאלי, סנדרה רינגל ועוד מאות אורחים נוצצים הגיעו לחולון להרים לדנה אינטרנשיונל עם פתיחת התערוכה שכל כולה הדיווה

פורסם בתאריך: 6.9.18 08:48

פתיחת תערוכה לוהטת ונוצצת במיוחד התקיימה אמש (ד') במשכן לאמנות ע"ש מאירוב בחולון. מאות אורחים הגיעו לעיר הילדים לחלוק כבוד לדיווה מושא התערוכה ״בראשית״ – דנה אינטרנשיונל.

בין השאר נצפו ציפי ליבני שרקדה עם דנה; דודו בר אור שהפגיזה בשמלה של מעצב על, שרה נתניהו שנצמדה לדנה, סיירה עימה בתערוכה והלא הפסיקה לפרגן. עוד פרגנו טלולה הדראגית ששרה שיר של דנה ושלי יחימוביץ שסיפרה על ההערצה שלה לדנה ששינתה את פני החברה בישראל.

מלכת היופי של השנה וסנדרה רינגלר היו גם, מירב מיכאלי מהמחנה הציוני הרימה לדנה על האומץ בנאום מרגש. עוד נכחו ח"כ אמיר אוחנה מהליכוד מיקי בוגנים וניקול ראיידמן שהראו זה לזו ה את טבעות היהלומים החדשות, שרון חזיז, טל מוסרי ואורנה דץ שהצטלמו בסלפי משותף וגל אוחובסקי שביקש לשאת ספיץ' והודה: "דנה, אני מעריץ אותך, על הכל".

ענת ריבלין, בתו של הנשיא, לא התאפקה והצטלמה עם ז'קט הנוצות המפורסם של דנה מהאירוויזיון ויואב גינאי הודה לדנה על זה שזכה להיות חלק מהקריירה הבינלאומית שלה. כל זאת באמת  על קצה המזלג באירוע שהוקדש כולו לדיווה המהפכנית והבינלאומית.

ואכן, הרבה כבוד והערצה בתערוכה החדשה הנמתחת על פני 25 שנה ומציגה את מי שנחשבה לגימיק בתחילת דרכה והפכה למטאור בינלאומי. בתערוכה מוצגים פריטי אופנה ומערכות לבוש המזוהות עם הופעותיה בארץ ובעולם  ובהם: שמלת קדם אירוויזיון 95' בעיצוב ירון מינקובסקי, שמלת אירוויזיון 98' בעיצוב ז"אן פול גוטייה, מערכות לבוש בעיצוב גלית לוי, דני מזרחי, אלון ליבנה, רקפת לוי, דודו בראור, מערכות לבוש לתפקיד קרואלה דה-ויל במחזמר "101 כלבים דלמטיים" ועוד.

כמו כן מוצגים פריטים כמו נייר טיוטת השיר "דיווה" שנכתב על ידי יואב גינאי, ערכת הכניסה לאירוויזיון 98', תקליטי זהב, תעודות ופרסים, פריטי אספנות מהעיתונות הכתובה, קטעי וידאו ביתיים המתעדים את מסעותיה בעולם לצד קטעי וידאו זכורים ואהובים בשיתוף הטלוויזיה החינוכית ותאגיד השידור כאן, ראיונות וקליפים, צילומים והפקות אופנה מהאוסף הפרטי ומגדולי הצלמים בישראל.



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר