בית הקפה בסקייטפארק. תדמית
בית הקפה בסקייטפארק. תדמית

עבודות הבנייה לסקייטפארק בחולון יוצאות לדרך

האישורים המיוחלים ניתנו ובשבוע הבא תחל בחולון בנייתו של אחד מהסקייטפארקים הגדולים והחדשניים בישראל שלצידו יפעל בית קפה

פורסם בתאריך: 25.10.18 16:38

חברת אלישר קיבלה אישור לבנות את הסקייטפארק מהגדולים והחדשניים בארץ בחולון והעבודה עליו תחל כבר ביום ראשון הקרוב (29.10).

למבקרים בסקייטפארק שבנייתו תחל בתחילת השבוע הבא בחולון תצפה עם פתיחתו חוויה אתגרית המשלבת בין מסלולי סקייטבורד מתקדמים ומסלול אופניים לחוויית ספורט המתאימה לכל המשפחה. מיקום הפרויקט בסמוך למרכז הספורט נופשונית ומפעל הפיס יאפשרו לתושבי העיר ליהנות מכל תחומי הספורט (כדורגל, כדורסל, כדוריד, אופניים וסקייטבורד) במתחם אחד.

הסקייטפארק יהיה בשטח של 27 דונם בגן הבנים בחולון ויכלול אזור ברכות מוגבה כאשר הבריכות יהיו מותאמות לרמות שונות של החלקה, החל ממתחילים ועד למקצוענים. בנוסף לו, בית הקפה שייבנה בסמוך לבית הספר נבון, יהיה בדומה לגן סיפור בקריית איילון. טריבונות הישיבה יוקמו באזור הגבוה של הפארק ויצפו על המתקן – אורכן יגיע ל-כ70 מטר והן יכילו כ-140 מקומות ישיבה. עלות הפרויקט נאמדת ב-9 מיליון שקל והיא תתבצע במימון משותף של מפעל הפיס ועיריית חולון, שגם תנהל את המתחם באחריות חברת הבת העירונית, החברה לבילוי ובידור חולון בע"מ.



שמשון חן, מנכ"ל החברה לבילוי ובידור בחולון, התייחס להקמת המתחם: "זהו הישג אדיר, אנחנו עובדים על השגת האישורים של מפעל הפיס והיתרי הבנייה במשך שנתיים. זה יהיה מוקד בילוי לתושבי קריית בן גוריון בפרט ולתשבי חולון בכלל. המתחם יכלול בית קפה ואזור אירועים. זהו עוד אמצעי לתושבי חולון, עיר הילדים והספורט, ליהנות מספורט עממי וללא תשלום".

לדברי חן, "ההשקעה בפרויקט היא ברמה הכי גבוהה שיש, הבאנו קבלנים מחו"ל ואנשי מקצוע מתחום הסקייטבורדינג מהשורה הראשונה בארץ. המטרה היא ליצור אזור בילוי לכל המשפחה כשנפשונית ומפעל הפיס יהיו חלק ממנו. ראש העיר מוטי ששון ומפעל הפיס לקחו חלק פעיל בתכנון הפרויקט".

תגובות

4 תגובות
  1. אורלי

    איזה עיר של ספורט הילדים!!! תעירו אותי!!
    מועדון הכדוריד הגדול ביותר במדינת שנמצא בחולון, מועדון שמביא תארים וניצחונות מדי שנה לעיר חולון אפילו מקום 3 באליפות בתי הספר בעולם… ואין לילדים שלנו מקום מסודר להתאמן.. בקציר יש אולם ספורט שבקושי יש שעות אולם מאחר והוא מתחלק עם כל החוגים של המתנס.. הבטיחו לנו שבונים אולם נוסף בביהס אריאל שרון המותאם לכדוריד אבל גם שם מנהלת האולם הקצתה שעות לחוגים ולכדוריד כלום 0
    אז הילדים שלנו מתאמנים במגרשים בחוץ עם כל תנאי מזג האויר שמש גשם במגרשים לא מקורים וחשופים לפציעות… אז על איזה עיר ספורט לילדים מדברים… ואני מניחה שזה קיים בעוד ענפי ספורט רבים בחולון

  2. ערן פוקס - המשמר החברתי חולון

    זו בדיחה עצובה
    למעלה מ20 שנה מבטיחים סקייטפארק לילדי חולון
    והופ יממה בלבד לפני הבחירות לראשות העירייה העבודות להקמתו תתחלנה…

    זה מריח לא טוב
    זה מריח רע מאוד
    בואו נודה
    זה פשוט מסריח!!!

  3. תום

    ומה עם מצוקת החנייה בקריית בן גוריון ובפרט ברחוב מקלף?? דואגים לעוד חניות? או שמצוקת החנייה רק תגדל??
    מזכיר את סיפור החניון שלא הוקם בתאטרון חולון, ותושבי סביבת התאטרון רק סובלים כל פעם שיש הצגה!

    אז יפה להגיד שעושים, אבל אם כבר עושים – אז תעשו כמו שצריך!

  4. לאה

    נו עכשיוו אורלי הילדים יוכלו לשחק על גלגלים בפארק הניבנה..חחח ומקווה שגם נוסעי כיסאות גלגלים יוכלו לעשות שם סקי..חחחחח

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר