משמאל, מוטי ששון ראש העיר העיר,האמנית מימי זיו ורפי וזאנה, עוזר מנכ"ל העירייה לתרבות ולאמנות. צילום: טל קירשנבאום

אחרי הטרגדיה והצבעים הקודרים, תערוכה איורי אופנה למימי זיו

אחרי עשור שבו ציירה זיו בעיקר בצבעים קודרים לאחר ששכלה את בנה ליאור ז"ל שנפל בפעילות מבצעית, מציגה זיו תערוכת איורי אופנה ססגונית

פורסם בתאריך: 14.1.19 15:53

שתי תערוכות חדשות נפתחו אתמול (שבת) בגלריות העירוניות של חולון – תערוכת איורי אופנה בבית מאירוב והתערוכה "בר-בי" בגלריית החווה בחולון.

בגלריית בית מאירוב נפתחה תערוכת איורי האופנה של האמנית והמרצה, תושבת חולון, מימי זיו, שמלווה דורות של מעצבי אופנה, בוגרי ויצ"ו צרפת ו"שנקר". העבודות בתערוכה מאופיינות בפרץ של יצירתיות וצבעוניות רבה וזאת לאחר עשור שבו ציירה זיו בעיקר בצבעים קודרים את כאב האובדן והשכול, לאחר ששכלה את בנה ליאור ז"ל, שהיה צלם ביחידת דובר צה"ל ונפל בפעילות מבצעית.

בגלריית החווה נפתחה התערוכה "בר-בי" של המעצבת הקרמית מוריה אדר פלקסין. במרכז התערוכה עומדות דמותן של הדוגמנית בר רפאלי, בובת הברבי ודמותה של המעצבת עצמה.



את שתי התערוכות, שנפתחו במעמד ראש העיר מוטי ששון, אצרו ראשי מחלקה במוסדות אקדמיים נחשבים לאמנות ולעיצוב: את תערוכתה של מימי זיו אצרה לאה פרץ, ראש המחלקה לעיצוב אופנה ב"שנקר" ואת תערוכתה של מוריה אדר פלקסין אצר ערן ארליך, ראש המחלקה לעיצוב קרמי וזכוכית ב"בצלאל".

התערוכות נפתחו לאחר ארבעה חודשים שבהן הציגו בגלריות אלה שתי תערוכות מוצלחות במיוחד: "בראשית – דנה אינטרנשיונל" ו"זה הסוד שלי" שעסקה בזמרת יפה ירקוני. בתערוכות אלה ביקרו עשרות אלפי אנשים והתקיימו בהן עשרות רבות של סיורים מודרכים לקבוצות, בהם: תלמידי בתי ספר, משתתפים במסגרות חינוך והעשרה, שוחרי תרבות ואמנות, אספנים ומעריצים מישראל ומרחבי העולם.

הכניסה לגלריות העירוניות בחולון ללא תשלום.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר