הגנן מהעירייה ברח והילדים בגן נעקצים עד זוב דם

הורים לילדי גן יסמין בחולון: "הילדים נזקקים לטיפול רפואי". העירייה: ניתנה הנחיה לטיפול"

פורסם בתאריך: 12.11.17 16:57

גן הילדים יסמין בחולון מוכה פרעושים וטפילים והילדים נעקצים עד זוב דם. כך מתלוננים הורים לילדי הגן, שאומרים: "הילדים שלנו נעקצים מפרעושים על בסיס יומיומי. אנו מפחדים לשלוח אותם לגן ונאלצים להיעדר מהעבודה כדי להשגיח עליהם. אנו פונים לעירייה שתטפל בבעיה כבר זמן רב אך עד כה לא נעשה דבר".

בשבוע שעבר פורסם כי גן השחפים בחולון מוכה עכברים ומקקים וכי ההורים, שנואשו מפניות חוזרות לעירייה, הגישו תלונה על תברואה לקויה למשרד הבריאות. הבוקר נודע כי גם בגן יסמין, ברחוב שער האריות בשכונת קריית שרת בחולון, סובלים הילדים מעקיצות פרעושים.

"יש לנו דו"חות רפואיים המעידים על כך שהילדים נעקצים מטפילים ומפרעושי חתולים המסתובבים בקרבת הגן. פנינו מספר פעמים בקריאות למוקד העירייה ולכל גורם אפשרי בעירייה בבקשה כי יבואו לגזום את הצמחיה העבותה בגן, שם מסתתרים החתולים, אך דבר לא קרה והילדים ממשיכים להיעקץ ולסבול".

מקור לעקיצות טפילים בגן יסמין

אב לילד בן יסמין מספר: "בתחילה סירבתי להאמין שיש פרעושים ומזיקים אחרים בגן, אך לאחר שפנינו עם הילד שעקוץ בכל הגוף לרופא, נאמר לנו שאלו עקיצות של טפיל, שמקורו כנראה בחתולים שמסתתרים בצמחיה העבותה".

לדברי ההורים, לאחר שמתחילת החודש פנו לעירייה, הגיע למקום גנן רק בסוף השבוע האחרון, ראה את הצמחיה והודיע להם: "מצטער, יש פה הרבה עבודה", ועזב את המקום

ההורים מבקשים לציין: " העירייה אטומה למצוקת הילדים ולבריאותם. הטיפול בבעיה בגן היה צריך להיות מטופל מיד עם התלונה הראשונה שלנו, בהדברה מיידית ובגיזום של כל הצמחיה. אנחנו חשים שמפקירים את הילדים שלנו".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: על פי הנחיות המשרד להגנת הסביבה, ניתנה הנחיה כבר בשבוע שעבר לביצוע מיידי של הפעולות הבאות בגן: כיסוח הצמחיה וחיסול מקום המסתור של החתולים; ביצוע שאיבה יסודית של הדשא הסינתטי במקום במשך מספר ימים; בסיום פעולות אלו – ביצוע הדברה כנגד פרעושים בהתאם להנחיות המשרד הנוגעות להדברה תברואית במוסדות חינוך; עירוב הווטרינר העירוני לבדיקת הדרכים להרחקה לצמיתות של החתולים משטח הגן; עירוב מערך ההדברה העירוני לצורך ביצוע הדברה בסביבה הקרובה לגניי הילדים בעיר".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר