שביתה באורט חולון
מפגינים באורט חולון

שביתה ב"אורט חולון": ההורים דורשים להסיר האנטנה

שנת הלימודים תשע"ט נפתחה הבוקר אולם ב"אורט חולון" החליטו ההורים להשבית הלימודים ללא הגבלת זמן. צפו:

פורסם בתאריך: 2.9.18 09:27

שנת הלימודים תשע"ט החלה הבוקר בכל רחבי ישראל, אולם ב"אורט חולון" החליטו ההורים להשבית הלימודים. אתמול (מוצ"ש) התקיימה ישיבה של הנהגת ההורים בבית הספר אורט חולון ובה הוחלט על שביתה ללא הגבלת עד שתוסר האנטנה הסלולרית המוצבת בסמוך לבית הספר שלטענתם פולטת קרינה מסוכנת ופוגעת בבריאות התלמידים והמורים.

הנהגת ההורים הוציאה הודעה להורים לתלמידי בית הספר ובה צוין: "כפי שהתחלנו והחלטנו, לא מתחילים את שנת הלימודים באורט חולון. השביתה מתחילה מחר ותימשך כל עוד נזדקק לה. הילדים לא מגיעים ללימודים. ילד שיגיע, ייאלץ להישאר בבי הספר עד השעה 12:00 לפחות, גם אם לא יגיעו ילדים נוספים".

צפו בהפגנת ההורים הבוקר:

עוד צוין בהודעה להורים כי גם בתי הספר המזינים: רביבים, התבור, שנקר ואשכול יצטרפו לשביתה.



עיריית חולון הוציאה הודעה בדף הפייסבוק העירוני שבה נאמר כי חרף הודעת ועד ההורים בבית הספר אורט, ממינהל החינוך העירוני מבקשים להבהיר כי בית הספר יפעל והתלמידים מוזמנים להגיע ללימודים.

מועצת ההורים של בית הספר אורט הוסיפה להודעתה כי "למען הסר ספק, הודעת העירייה המופצת בפייסבוק מסולפת ורק מראה לנו כי אנחנו בכיוון הנכון ומחזקת אותנו בצדקת דרכנו. ללא הסרת המפלצת, לא חוזרים ללימודים".

הבוקר הפגינו מול בית הספר הורים רבים. אם לתלמידים ב"אורט חולון" אמרה: "עד שלא תוסר האנטנה לא אשלח את ילדיי לבית הספר". אב אחר הוסיף: "עד שלא יפרסמו תאריך והתחייבות להעברת האנטנה, לא נשלח את ילדינו".

קיראו עוד באותו נושא:

המאבק באנטנה: מאמצים אחרונים למנוע שביתה ב"אורט חולון"

צפו בהפגנת "אורט חולון": "אם לא יוסרו האנטנות, נשבית הלימודים"

הורים לא רושמים ילדיהם לאורט חולון מחשש לקרינה מסוכנת

אנא הוסיפו את התגובה הבאה לידיעה על השביתה באורט חולון. תודה.

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "מדובר בתורן שמוצב מזה שנים רבות כחוק בחצר בית פרטי שקיבל את כל האישורים. בעקבות פניות ההורים בחודשים האחרונים, עיריית חולון בשיתוף המשרד להגנת הסביבה ערכה בדיקות קרינה בחדרי בית הספר הפונים לכיוון התורן שעליו נמצאות האנטנות ונמצאו רמות שונות של קרינה שכולן מתחת לתקן המחייב של המשרד להגנת הסביבה. המשרד אף אישר כי תוצאות כל בדיקות הקרינה שבוצעו בבית הספר הינן תקינות ועומדות בתקן. למרות זאת, כמקדם ביטחון, העירייה התקינה בשבוע שעבר מתקני מיסוך קרינה בבית הספר שנותנים רשת הבטחה לערכים הנמוכים שנמדדו, אשר עומדים גם בהנחיות חוזר מנכ"ל משרד החינוך".

עוד נמסר מעירייה כי "במקביל, לאור פניותיהם של ההורים המודאגים באשר למיקום האנטנה, הזמין ראש העיר את נציגיהם לפגישה בלשכתו לפני כשבועיים, שבה נכחה גם נציגת חב' פלאפון, וביקש ממנה לנסות ולמצוא אתר חלופי להעברת האנטנה. מציאת אתר חלופי הוטלה על מנהלת אגף איכות הסביבה בעיריית חולון בשיתוף נציגת פלאפון".

יצוין, כי למחר תוכננו להתקיים בדיקות קרינה נוספות בבית הספר על ידי האחראי המחוזי על הקרינה, ואולם הן לא ניתנות לביצוע במצב שאין נוכחות של תלמידים מאחר שהבדיקה אינה מייצגת מצב שבשגרה. לפיכך, כל עוד לא יחודשו הלימודים לא ניתן יהיה לבצע בדיקה מוודאת לבקשת ההורים ובעצם השבתת הלימודים בבית הספר הינה הגורם שחוסם כרגע את ההתקדמות בנושא".

 

תגובות

3 תגובות
  1. דווו

    קודם כל שההורים יפסיקו לשלוח את הילדים שלהם עם טלפונים עמוסי קרינה .ושיפסיקו לחפש תירוצים . בעמוד חשמל אחד מתוך עשרות שיש שם יש יותר קרינה מ-5 אנטנות .

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הוריפ יקרים, לפני שאתם נתפסים לדאגה לא מוצדקת (מדעית) מהקרינה של אנטנה סלולרית, תדאגו מהאפקט החברתי/פסיכולוגי של סמארטפון על המוח של הצאצאים שלכם. יחסית לנזק הצפוי משימוש בצעצוע המטמטם הזה, האנטנה יותר תמימה מציוץ ציפורים בבוקר חייכני.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ל2 המגיבים הראשונים: כמה משלמים לכם מחברות הסלולאר? האנטנות מסוכנות. נקודה. בית ספר זה לא מקום לשים בו אנטנות. עיר הילדים, עאלק!

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר