אורט חולון

יוסרו האנטנות המופנות אל בי"ס אורט – ההורים: "זה לא הפתרון"

האנטנות הפונות לכיוון בית הספר יוסרו כבר בסוף השבוע. מנכ"ל העירייה עדכן הערב (שני) את ההורים

פורסם בתאריך: 12.11.18 17:52

עיריית חולון הודיעה הערב כי שלוש חברות הסלולאר ששהציבו אנטנות מול בית הספר "אורט" נענו לבקשתו של ראש העירייה מוטי ששון, והסכימו להסירן. התפתחות דרמטית זו באה בעקבות מאבק הורים עיקש וממושך, שכלל את השבתת הלימודים, הפגנות ולעיתים גם חסימות כבישים.



על פי הסיכום בין חברות הסלולאר לששון האנטנות שעל התורן אשר פונות ומשדרות לכיוון בית הספר, יוסרו עד סוף השבוע. מדובר שאנטנות של החברות פלאפון, סלקום ופרטנר. בעקבות הסיכום שהושג, ציינו בעירייה כי "פעולה זו תיעשה על מנת להפיג את חששותיהם של ההורים, וזאת למרות שלא קיימת קרינה חריגה בבית הספר".

עוד באותו הנושא:

אמו של איתי פרץ ז"ל מצטרפת למאבק ב"אורט": "שילמתי מחיר כבד"

פרסום ראשון: חברות הסלולר הודיעו על צמצום פעילות האנטנות הסמוכות ל"אורט"

כן ציינו בעירייה כי "החלטה זו התקבלה בפגישה נוספת, שהתקיימה היום בלשכת ראש העיר, אליה זומנו נציגי החברות על ידי מוטי ששון. לאחר הפגישה עדכן מנכ"ל העירייה, יוסי סילמן, את נציגי ההורים של אורט בהחלטה".

ואולם, ההורים הנאבקים לא מרוצים מההסכם שהושג. ממטה מובילי המאבק-ועד הפעולה, נמסר בתגובה: "כידוע פנינו לעירייה בבקשה לקבל החלטה להורדת בניה בלתי חוקית- אנטנה סלולרית מסוג תורן קרקעי. אנו מאוד מתפלאים שהעירייה מציעה להשאיר את התורן הבלתי חוקי הנ״ל. כידוע מדובר בתורן סלולרי שאינו עומד בחוק. הצעת העירייה היא להסיר רק את הפאנלים שפונים לכיוון בית הספר ולא את האנטנה. עד כה לא קיבלנו ואף העירייה לא קיבלה את מפרט ההצעה בכתב, ומבחינתנו זה לא הפתרון. הפתרון היחיד הוא פירוק כל האנטנות והסרת התורן".

 

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. עמיר -ללא קרינה בשבילך

    מיגון החלונות, הסרת חלק מהפנלים של האנטנות, פתרונות חלקיים אלו אולי יאיטו את קצב הפגיעה בילדים שעדיין לא נפגעו אבל לא יאפשרו לאלה שכבר פיתחו תסמינים להיות בכיתות ללא הופעת תסמינים.
    יש להוריד את האנטנה!

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר