אילוסטרציה: שאטרסטוק

המנהלת דיווחה להורים ולמשטרה: חשד שעובד בבית הספר נגע בתלמידת כיתה ד'

תלמידת כיתה ד' בחולון התלוננה: העובד בבית הספר נגע בה בצורה בלתי נעימה. מדובר במקרה שני באותו בית ספר בעיר

פורסם בתאריך: 13.1.19 15:30

שוב מקרה של חשד להטרדה מינית בבית ספר יסודי בחולון. זו הפעם השנייה בשבועיים האחרונים שהתקבלה תלונה באותו בית ספר על חשד להטרדה מינית מצד עובדים בבית הספר.

למערכת "השקמה-חולון" הגיעה מכתב שנשלח על ידי מנהלת בית הספר להורים ובו כתבה כי היום (ראשון) דווח על ידי תלמידת בית הספר על אירוע בשיעור חינוך גופני שבו היה מעורב עובד קבלן. המנהלת כותבת להורים: "בית הספר אינו מקל ראש בנושא ומיד דיווח למינהל החינוך ולמנהלים האמונים על העובד".



ל"השקמה-חולון" נודע כי מדובר בתלונה של תלמידת כיתה ד' על כך שהחצרן בבית הספר נגע בה בצורה לא נעימה. כמו כן העובד ומנהלו נדרשו להגיע למנהלת בית הספר ועודכנו על הגשת תלונה על ידי בית הספר לבדיקה חיצונית משטרתית. בית הספר הודיע שהעובד מנוע להגיע לבית הספר עד סיום הבדיקה החיצונית.

יועצת בית הספר שוחחה עם תלמידי הכיתה שבה לומדת התלמידה המעורבת ומנהלת בית הספר ציינה כי חשוב לה לשתף את ההורים במקרה הזה על מנת שיהיו רגישים לתגובת הילדים.

ממשטרת מחוז מרכז תל אביב נמסר כי "עם הגשת התלונה פתחה משטרת ישראל בחקירה ממנה עולה כי אין חשד לפלילים בנוגע לאחד האירועים, ולגבי השני נמשכת החקירה ומטבע הדברים לא נוכל לפרט אודותיה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר