הפגנת הורי גן שובל הבוקר
הפגנת הורי גן שובל הבוקר

ההורים השביתו את הגן והפגינו מול העירייה: "הסירו את העגורן מעל ראשי הילדים"

העירייה הציעה גן חלופי, אך ההורים לילדי גן שובל טוענים כי מיקומו רחוק מדי ממקום המגורים ומשביתים את הלימודים בגן עד להודעה חדשה

פורסם בתאריך: 24.2.19 10:32

המשא ומתן בין הורי הילדים בגן שובל לבין העירייה התפוצץ, וזאת על קע דרישת ההורים להסיר את העגורן מעל שטח הגן. העירייה הציעה להורים גן חלופי אך ההורים סירבו לפתרון והבוקר הפגינו מול בניין העירייה ובמקביל השביתו את הלימודים בגן.

כזכור וכפי שדווח בשבוע שעבר ב"השקמה-חולון", הורי הילדים הלומדים במתחם הגנים שובל וצוף ברחוב הציונות, בשכונת נווה רמז בחולון, מוטרדים זה מספר שבועות בשל  עבודות בנייה הנעשות במסגרת פרויקט תמ"א 38 שמתבצע בחמישה בניינים המקיפים את מתחם הגנים. שיא המשבר הגיע לאחרונה בעקבות עגורן שהוצב בשטח הצמוד לגן הילדים ועובר מעל שטחו האווירי. הפעלתו, כך טוענים ההורים, מסכנת את חיי הילדים.

נכון לעכשיו העגורן טרם התחיל לפעול ומחכה לקבל אישור ממשרד העבודה. ההורים מצידם אינם מוכנים לקבל מציאות שבה יעבור מנוף של אתר בנייה מעל שטח הגן בשעה שילדיהם שוהים בו והם דורשים להזיזו ממיקומו הנוכחי. זאת ועוד טוענים ההורים, כי הצבת העגורן מתקיימת בניגוד גמור להוראות הבטיחות הכתובות בחוזר מנכ"ל משרד החינוך.

ביום חמישי האחרון התדיינו נציגי ההורים והעירייה בניסיון למצוא פתרון אשר ישביע את רצונם ויימנע את השבתת הלימודים בגן הבוקר. להורים הוצע להעביר את פעילות הגן באופן זמני אל מבנה אשר שוכן ברחוב קרסל בקריית בן גוריון. אמש ערכו ההורים ישיבה כדי לדון בהצעת העירייה והחליטו לדחות אותה בטענה שהמיקום החלופי רחוק מדי עבורם. "זה פתרון שלא הגיוני להורים רבים ועל כן אנחנו נאלצים לדחות אותו", ציין אחד ההורים והוסיף: "הורים רבים לא יכולים להגיע לשם. חלקם ללא רכב וצריכים להוציא ילדים נוספים ממוסדות חינוך".



יו"ר ועד הורי גני הילדים בחולון, אילן רובינוב, מסר בתגובה: "ביום חמישי האחרון נפגשתי עם נציגי גן שובל ולאחר שראיתי וסיירתי באזור הוחלט על כולם שהכי טוב זה להעביר את הילדים לגן חלופי. הגן נמצא בין כמה מבנים שנמצאים עבודות תמ"א 38 וכ'ו ומנוף שנמצא מעל הגן וטרם נמצא בעבודה. במקביל יצרתי קשר עם מינהל החינוך ואושר להורים כי במידה שירצו לעבור לא תהיה בעיה לעבור לגן חלופי שנמצא בקריית בן גוריון – הכל בכפוף לחתימות של ההורים. ביום שישי נודע לי כי ההורים לא מוכנים לפרון זה והם ממשיכים במאבק".

כעת, כאמור, הורי הילדים של גן שובל משביתים את הלימודים עד להודעה חדשה. הבוקר, כאמור, קיימו הפגנה מול בניין העירייה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר