מינהל החינוך חולון

שביתה בבית הספר גורדון: "הכניסו את ילדינו ללמוד במחסן"

הורים לתלמידי כיתה ו', בעלי צרכים מיוחדים, טוענים כי הכיתה שבה אמורים ללמוד ילדיהם אינה ראויה לשהייה ממושכת. מינהל החינוך: "מדובר בכיתה חדשה וטובה, העונה בהחלט על צרכי התלמידים"

פורסם בתאריך: 1.9.19 10:07

שנת הלימודים תש"ף נפתחה בשביתה בבית הספר גורדון. הורים לתלמידים הלומדים בכיתה ו', כיתת תקשורת לבעלי צרכים מיוחדים בבית הספר טוענים כי ילדיהם שובצו בכיתה שאינה ראויה לשהייה ולימודים.

מדובר בשבעה ילדים, הלומדים בכיתת תקשורת לבעלי צרכים מיוחדים בבית הספר. הילדים שובצו בכיתה קטנה וצרה, שקושי חשופה לאור השמש.



הילדים שובצו בכיתה זו, לאחר שהורים לתלמידים בעלי צרכים מיוחדים המתחילים את לימודיהם בכיתה א', יצאו למאבק, כפי שדווח כאן ב"השקמה חולון".  מאבק ההורים הצליח והתלמידים הועברו לכיתה המותאמת לצורכיהם. אלא שכעת הורי התלמידים בכיתה אחרת אינם מרוצים מכיתה שבה אמורים ללמוד ילדיהם.

"עצוב מאוד שמתייחסים לילדי הכיתה כסוג ב'", טוען אב לתלמיד, "הכניסו את הילדים ללמוד במחסן. זה בית ספר משולב עם ילדים עם צרכים מיוחדים שחייבים לקבל טיפול ויחס אוהב ודואג".

"לצערי, אנו נאלצים להשבית את הלימודים, למרות הקשיים והתסכול. ילדינו יישארו בבית שיימצא פתרון לבעיה והילדים יקבלו כיתה שראויה ללימודים".

מעיריית חולון נמסר בתגובה: "מדובר בכיתה חדשה וטובה, העונה בהחלט על צרכי התלמידים ואשר כוללת גם מזגן חדש, רצפת פרקט וחלון שפונה למסדרון. בנוסף, הכיתה לומדת באותה קומה עם כיתות ו' האחרות מהשכבה ולא מופרדת מהן. לפיכך, במינהל החינוך לא רואים הצדקה בתלונות ההורים".

רוצים לקבל את כל הדיווחים וכל החדשות בזמן אמת?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של השקמה חולון כאן והיו הראשונים לדעת

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר