הפגנה נגד פעילות פורום המשפחות השכולות בתיכון ק"ש

מפגינים מחוץ בית הספר, לאחר שפורסם לראשונה ב"השקמה חולון" על התנגדות הורים לפעילות המשותפת עם פורום המשפחות השכולות הישראלי-פלסטיני

פורסם בתאריך: 27.2.20 08:46

עדכון אחרון: 27.2.20 12:30

גם התלמידים הצטרפו להפגנת אנשי ימין מול קמפוס קריית שרת בחולון, במחאה על הפעילות שנערכת בבית הספר בשיתוף פורום המשפחות השכולות הישראלי-פלסטיני.

כפי שפורסם לראשונה כאן ב"השקמה חולון", בתיכון קריית שרת מקיימים השבוע פעילות בשיתוף פורום המשפחות השכולות, במסגרתה מביאים נציגי הפורום את סיפורם האישי בפני התלמידים ולאחר מכן מתקיים דיון בנושא. בעקבות מחאת ההורים, הודיעו אתמול (רביעי) בבית הספר כי לא תידרש נוכחות חובה בהמשך הפעילות.

בעקבות החשיפה הגיעו כ-20 איש להפגין מול שער בית הספר וקראו להפסיק את הפעילות המשותפת ולפטר את צוות המורים שיזמו את המפגש בשלב מסוים הצטרפו למפגינים גם התלמידים. צפו:

 

 



"מביאים לפה משפחות פלסטיניות שמבקשות שירחמו עליהן, למפגש עם בני נוער שנמצאים לפני גיוס, חלקם לשירות קרבי, ומבקשים מהילדים לבכות על מותם של מחבלים", כך אמרה ל"השקמה חולון" אם לתלמיד כיתה י"ב בבית הספר, שהביעה את התנגדותה לפעילות.

מנגד, היו הורים שביקשו להביע תמיכה, וטענו כי  "קיום האירוע הזה מאפשר שיח שבו התלמידים לוקחים חלק".

לאחר החשיפה, פעיל הימין רן כרמי בוזגלו הפיץ סרטון שבו הודיע על קיום הפגנה בכניסה לבית הספר וקרא לאנשים נוספים להצטרף אליו.

 

יצוין, כי בעקבות פניית "השקמה חולון" לעיריית חולון, נמסר אתמול כי "פורום משפחות שכולות הוא מפגש המאפשר שיח מזוויות שונות של השכול. אין אמירה פוליטית אלא אמירה אנושית במפגש זה. אנו מצרים על העובדה שיש אנשים שמדביקים לשיח כל כך חשוב ואנושי זה הביטים פוליטיים. בתי הספר שבוחרים להזמין את הפורום לתוכם עושים גם הכנה מקצועית לתלמידים לקראת המפגש".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר