הגננת נעדרה בעקבות מחלה, הגן נותר סגור והילדים נשלחו הביתה

ההורים זועמים: הם גילו כי גן הילדים בקרית שרת לא נפתח משום שהגננת לא חשה בטוב

פורסם בתאריך: 1.3.20 12:53

 גן הילדים סמדר בקריית שרת לא נפתח ביום שישי, והילדים שהגיעו לגן נאלצו לחזור הביתה, לאחר שהגננת והסייעת נשארו בביתן. מתבבר, כי זו אינה הפעם הראשונה מתחילת השנה שבשל היעדרות של הגננת – הגן נותר סגור.

לטענת ההורים זו אינה הפעם ראשונה שיש בעיה עם צוות הגן, אך זו פעם ראשונה שהגן לא נפתח ליום שלם. "אנחנו שוקלים להחרים את מסיבת פורים כאות מחאה", טוענים ההורים, " 40 דקות חיכינו בקור. לא הודיעו לנו שהגן סגור. הגננת והסייעת לא ענו לטלפונים. לאחר שעה, אחרי שיחות בלתי פוסקות, המפקחת אמרה כי אין אנשי צוות והגננת שכחה לעדכן את ההורים שאין גן. התנהלות שכזאת והזלזול הרב בכל הורי הגן זאת פשוט צורה לא מקצועית".



אחת האימהות הוסיפה כי "זו שנה שנייה שההורים סובלים מהצוות החינוכי, ממערכת כושלת, גם הפגישות במנהל החינוך עם גילה יצחקי (מנהלת אגף גני הילדים_שב"י) לא עזרו. כל יום יש לנו סייעת אחרת והגננת הקבועה נעדרת פעמים רבות. כמה עוד אפשר לסבול את המצב הזה ?אין אף גורם שנתן להורים שהמתינו מחוץ לשער עם הילדים מענה".

אם נוספת אמרה כי "ההורים שוקלים להחרים את מסיבת הפורים בגן כאות מחאה. הגננת מרבה להיעדר והילדים וההורים סובלים. נערכה לנו שיחה עם הוועד, שבה הובטח לנו כי בשנה הבאה הגננת תעבור לגן אחר. לא מובן מה הפתרון כאשר מעבירים את הבעיות לגן אחר".

לצד טענות ההורים, בשבוע שעבר, כפי שפורסם כאן ב"השקמה חולון", הודיעה הסתדרות המורים כי הגן יושבת בעקבות אלימות כלפי גננת. יו"ר המחלקה לגננות בהסתדרות המורים, ענת דדון, הסבירה כי בשבועות האחרונים, מספר הורים הביאו את ילדיהם לגן שלא בשעות הקבלה המותרות, וכאשר הגננת העירה להלם על כך, הם החלו לצעוק עליה מול כל הילדים. בנוסף, לטענת דדון, אותם הורים התפרצו לשטחי הגן מספר פעמים וצעקו על הגננת. כמו כן, באחד הימים, אב של אחד התלמידים בגן אף משך בחוזקה את דלת הגן וניסה להיכנס בכוח, והכל לעיניי הילדים.



הורי הגן דוחים את הטענות כלפיהם. "בחודש האחרון חל שינוי ביחס הסייעת שהעירה הערות פוגעניות כלפי ההורים והילדים. כשאמהות הפנו האשמות כלפי הסייעת, היא פנתה אל הגננת וטענה כי הורים התקיפו אותה. אלימות לא הייתה שם".

מעיריית חולון נמסר: "מינהל החינוך, בשיתוף עם חברת מוסדות ורשת קהילה ופנאי שמסייעת, עושים ככל יכולתם על מנת לפתוח כסדרם את כל גני הילדים בעיר. יחד עם זאת, לעיתים ישנם מקרים בלתי צפויים, כפי שאירע ביום שישי בגן סמדר, שאכן לא נפתח, וזאת בשל מחסור בכוח אדם, הן של סייעת והן של גננת משלימה שהיו חולות. דבר המחלה נודע ביום חמישי בערב ומאז נעשו מאמצים בלתי פוסקים על מנת לאתר צוות חלופי, אך ללא הצלחה. לצערנו, עקב תקלה, ההורים לא עודכנו מבעוד מועד על סגירת הגן".

 

באשר לטענות האחרות – גננת הגן נזקקה לטיפולים רפואיים, נאלצה להיעדר מעבודתה ונציגי ועד ההורים עודכנו בכך.

אנו עושים כמיטב יכולתנו על מנת לשבץ אנשי צוות חלופיים קבועים, אולם הדבר לא תמיד מתאפשר.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אמא אצובה ומודאגת

    מה הפלא שאין גננות.
    למה שגננות ירצו להמשיך לעבוד במקצוע השוחק הזה עם כל היחס המכפיר שהן מקבלות.
    עוד שנה מעכשיו כל הגנים נסגרים וההורים יושבים בבית עם הילדים שלהם.
    זה לא מצחיק בכל הארץ יש מחסור רציני בגננות

  2. עדן כהן

    יש לטפל במהירות בגננות שכועסות שהורים מתלוננים בפניהן ובעירייה על כך שילדם חווה אלימות מצד איש צוות בגן

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    יאללה אז תהיו עם הילדים שלכם יום אחד. מה יקרה??

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר