ששון
צילום: ראובן קפוצינסקי

מוטי ששון לקראת פתיחת בתי הספר: "עוד יבואו ימים של חשבון נפש נוקב"

ראש עיריית חולון הודיע כי בעירייה זקוקים למספר ימי היערכות לקראת חזרתם של תלמידי י"א-י"ב. צוותי המורים יתוגברו. כל הפרטים לקראת החזרה לבתי הספר

פורסם בתאריך: 1.5.20 15:03

ראש עיריית חולון מוטי ששון מצטרף לביקורת על מתווה הממשלה לחזרה הדרגתית ללימודים, ומודיע כי התלמידי כיתות א'-ג' יחזרו ביום ראשון למוסדות החינוך. יחד עם זאת, בנוגע לתלמידי י"א-י"ב תתקבל החלטה רק לאחר הערכת מצב שתתקיים ביום ראשון.

"עוד יבואו ימים של חשבון נפש נוקב ואפילו מוצדק, אך בשלב זה אנו מחויבים לפעול למען ההורים הכורעים תחת העומס והילדים המשוועים למסגרת", מספר היום (שישי) ששון, "אנו בחולון נערכנו מבעוד מועד לקראת שובם של תלמידי א'-ג', על פי הסטנדרטים של משרד הבריאות, ולכן הם יוכלו לחזור לבתי הספר ביום ראשון".

עוד מסר ששון כי "כל כיתות החינוך מיוחד בגילאי א'-ג', המשולבים בבתי הספר הרגילים, יחזרו ללמוד גם הם. לגבי כיתות י"א-י"ב – מאחר שלא דובר על כך קודם לישיבת הממשלה, אנו נזדקק לעוד כמה ימי היערכות. אנו נקיים הערכת מצב בראשון בבוקר ונעדכן על החלטתנו".

ששון הוסיף כי במסגרת ההיערכות המוקדמת של מינהל החינוך העירוני לחזרתם של תלמידי כיתות א'-ג', שולבו בבתי הספר עשרות משרתי שנת שירות) והמכיניסטים שיסייעו למורים.

"להורים אני מבטיח: ילדיכם בידיים טובות ומסורות. גם אם יהיו תקלות עקב המצב החדש, אנו נפעל בנחרצות לתקנן על מנת שאתם תוכלו להתפנות לאתגרים שטומנת לכולנו תקופה זו. מיותר לציין שכל בתי הספר נוקו ביסודיות ועל פי הנחיות משרד הבריאות לקראת חזרת הילדים", המשיך ששון, "זהו אינטרס לאומי להחזיר את מערכת החינוך לפעולה. מי ייתן כי בקרוב תשוב כל המערכת לפעול – גם אם באופן שונה מהשגרה".

עוד באותו הנושא:

לקראת החזרה לבתי הספר: מנקים את מוסדות חינוך – לא יהיו צהרונים



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר