מפגשים חברתיים-רגשיים גם לתלמידי חטיבות הביניים

מלבד תוספת של ימי לימוד לכיתות א'-ד', העירייה תקיים מפגשים לתלמידים לא רק בכיתות ה'-ו'

פורסם בתאריך: 28.10.20 14:41

יוזמה חולונית: בהמשך להחלטת עיריית חולון לקיים לתלמידי כיתות ה'-ו' מפגשים חברתיים–רגשיים עם המורים וצוותי החינוך המרחבים הפתוחים, הוחלט במינהל החינוך להרחיב את הפעילות ולקיים מפגשים דומים גם לתלמידי כיתות ז'-ט' הלומדים בחטיבות הביניים.

המפגשים יתקיימו בקבוצות של עד 15 תלמידים במרחבים הפתוחים, בתדירות של פעמיים בשבוע. אורכו של כל מפגש יהיה למשך כשעה וחצי. מפגשים אלה יהוו חלק ממערך הלמידה שממשיך להתקיים בשלב זה מרחוק.

ראש עיריית חולון, מוטי ששון, מסר: "אני שמח על חזרת ילדי א'-ד' לבתי הספר ואולם גם הילדים ובני הנוער הגדולים יותר זקוקים לאינטראקציות החברתיות ולתמיכה רגשית מחוץ למסכים ואסור לנו להתעלם מצרכיהם. לפיכך יזמנו את המהלך שיאפשר להם להיפגש עם הצוותים החינוכיים ועם חבריהם לכיתה פעמיים בשבוע לפעילות שתועיל להם ותתמוך בלימודיהם".



עיריית חולון פרסמה שלשום את מתווה החזרה ללימודים בכיתות א'-ד', לפיו הלימודים בכיתות א'-ב' יתקיימו חמישה ימים בשבוע, כאשר שלושה מתוכם יתקיימו בבתי הספר. בשאר הימים הלמידה תתקיים מרחוק. כל כיתה תחולק לשתי קבוצות. כיתות ג'-ד' יחזרו לבתי הספר לחמישה ימי לימוד בשבוע וילמדו בקפסולות של עד 18 תלמידים, בתמיכה של עוזרי חינוך. תלמידי כיתות ה'-ו' ימשיכו ללמוד מרחוק כאשר למידה זו תיתמך על ידי מפגשים חברתיים- רגשיים עם המורים וצוותי החינוך בקבוצות של עד 15 תלמידים במרחב הפתוח בשטח בית הספר.



תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר