צלעות (shutterstock)
צלעות (shutterstock)

קצביות בחולון ובת ים שאסור לפספס

אז מה אתם מעדיפים? צלעות איכותיות, סטייקים משובחים או עופות טריים? "השקמה חולון" בדק ומצא: אלו הקצביות בחולון ובת ים שאסור לכם לפספס לפני יום העצמאות

פורסם בתאריך: 15.4.18 15:34

עדכון אחרון: 8.5.19 08:00

בשארה חינאווי

לפני שנים רבות, היינו צריכים לצאת לטבע בכדי לצוד בשר ולהשיג את הארוחה הבאה שלנו, אך בימים אלו, למזלנו, אפשר לוותר על הליכה למרחקים ארוכים רק בשביל להשיג את הארוחה הבאה שלנו. כיום, ניתן פשוט להתניע את הרכב ולנסוע לקצבייה משובחת, שם נבחר את הנתחים האהובים עלינו בשקט ובשלווה.

בשארה הוא קצב בן קצב בן קצב, חי ונושם נתחי בשר. הוא הקים את ״הבשרים של חינאווי בשארה״ לאחר 3 דורות בהן משפחתו עבדה בתחום, ולאחר שגדל מגיל קטן בקצבייה של אביו.
"'בשארה חינאווי' מציע לכם בראש ובראשונה מבחר בשרים משובחים: כבש, עגל, עופות טריים ועוד, לצד מגוון סלטים ורטבים. הבשר נקנה ממגדלים והשחיטה נעשית בבית מטבחיים עם התנאים התברואתיים הטובים ביותר שיש", הוא מספר.

"בשארה חינאווי" מפנקים אתכם ב"מיט בוקס", שירות משלוחי בשר המגיע עד ביתכם, כשכל מה שאתם צריכים זה רק לתאם את הכתובת ואת שעת ההגעה הנוחה לכם. כמובן שייעוץ לגבי סוגי הבשר, הכמויות וצורות החיתוך ניתן לעשות ישירות מול בשארה או הצוות המקצועי שלו שישמח להמליץ ולהדריך אתכם כיצד ליצור את הארוחה המשובחת שאתם מתכננים.

את המשלוחים ניתן לבצע דרך האתר המיועד או דרך הוואטסאפ, כאשר ניתן להזמינם לערים שונות בכל ימות השבוע (לא כולל שישי ושבת).
ההובלה של הבשר מגיעה בקופסא מיועדת וברכב קירור עם בידוד כפול, מה ששומר על טריות הנתחים ומבטיח לכם נתחים עסיסיים מלאי טעם.

רק לזרוק על המנגל (צילום: בשארה חינאווי)

רק לזרוק על המנגל (צילום: בשארה חינאווי)

נוסף על כך, בשארה יצר עבורכם ערוץ יוטיוב הכולל הדרכות במגוון נושאים, כגון: כיצד להרים מנגל נכון, איך להכין ולתבל את ההמבורגר המושלם וכו'. מדי שבוע הוא מעלה לערוץ סרטון הדרכה שונה לנוחיותכם, כך שאם בשר הוא אחת האהבות הגדולים בחייכם, הערוץ של הקצבייה מבטיח לשנות את חייכם.

השילוב בין נתחים משובחים, שירות מקצועי ובשר איכותי שמגיע עד לפתח ביתכם הוא שהוביל את "בשארה חינאווי" להיות אחת הקצביות המבוקשות והאיכותיות ביותר באזור.
אם אתם מחפשים קצבייה טובה, איכותית ומשתלמת עם שירות מהלב – "בשארה חינאווי" היא הקצבייה בשבילכם.

טלפון: 054-5922290
כתובת: יפת 180, יפו

למעבר לאתר

בשארה חינאווי (צילום: בשארה חינאווי)

בשארה חינאווי (צילום: בשארה חינאווי)


Well Done הקצב הפרטי שלי

ספר לנו על העסק

"המקום עצמו קיים מעל לשמונה חודשים ומנוהל על ידי אשתי הלן, אבל הוא טומן בחובו היסטוריה מעמיקה. אני גרתי כל חיי בחולון, ואני נמצא כבר מעל ל-40 שנים בתחום הבשרים – כצאצא למשפחה שעוסקת בתחום כבר מעל ל-100 שנים, הצטרפתי למסורת המשפחתית כבר בגיל 12 בכל פרמטר אפשרי – מההמלטות עד לשחיטה, והתוצרים שלנו הגיעו לארץ והיו מוכרים בתור בשר ששווה מאוד את המחיר שלו. הייתי גם מנהל אזורי בשופרסל וברשתות שיווק אחרות, והניסיון הרב שלי גרם לי להקים את Well Done."

קצביית Well Done. צילום: ציון בלחסן

קצביית Well Done. צילום: ציון בלחסן

מה ניתן למצוא אצלכם?

"יש לנו את כל מה שקשור לבשר איכותי וטרי: 90% מהסחורה שלנו היא עגלים בשחיטה מקומית, בנוסף לייבוא מארה"ב. אנחנו מציעים את כל סוגי החלקים, מאנטריקוט וואגין ועד לבלאק אנגוס, פילה וסינטה ברמה הגבוהה ביותר. אנחנו מקבלים את החלקים ברבעים ומפרקים אותם לבד, לעתים גם לעיני לקוחות שמבקשים לראות את התהליך. גם את הבשר שאני מייבא אני מייבא כי מדובר בבלאק אנגוס אמיתי שמגיע מעגלים שגודלו בשטח. איכות הבשר והטעם שלהם הם משהו ייחודי בכל קנה מידה.

אנחנו גם מוכרים דגים טריים – גם ים וגם בריכות בנוסף ליינות איכותיים שמשתלבים מצוין עם כל ארוחה. הכל נמצא תחת השגחת כשרות רבנות חולון וניתן להשיג גם בשר חלק (גלאט) בית יוסף. אנחנו גם מציעים משלוחים מאיזור השרון בצפון ועד נס ציונה בדרום."


מה מייחד אתכם?

"הניסיון שלי נותן לי יתרון שאין לאף אחד אחר ובכל מה שקשור לעגלים – אף אחד לא יכול לעמוד מולי. בנוסף, הטריות שלנו היא לא רק סיסמא. יש לנו רק מקפיא אחד, כי כל הסחורה פשוט טריה. יחד עם זאת, אנחנו מצליחים לשמור על מחירים שווים לכל נפש בכל הקשור לעוף ודגים, אבל בבקר המחיר גבוה יותר ממחירי השוק מפני שמדובר בחומרי הגלם האיכותיים ביותר.

כשאמרתי קודם שמדובר בעסק משפחתי, לא התכוונתי רק לכך שאני מנהל אותו עם אשתי. כל מי שקונה כאן פעם אחת כבר מרגיש בבית – הוא מקבל אדיבות, שירות ומקצועיות ברמה אחרת שרבים מהם סיפרו לי שהם מעולם לא קיבלו וכל לקוח שלי יוצא מרוצה. כל זאת בזכות האמונה, הידע והניסיון שלנו. גם צוות העובדים שלי מרגיש כמו משפחה – מדובר בצוות מדהים עם סבלנות ואיכות עבודה שאין דברים כאלו.

אני גם מכיר הרבה מאוד מהלקוחות שלי ברמה האישית, מפני שהם פשוט ממשיכים לחזור ולהמליץ לחברים שלהם. אנחנו גם מציעים הרבה מאוד מבצעים נקודתיים ולכן שווה לעקוב אחרי הפרסומים שלנו. אנחנו רואים איך הכל משתלם – אנחנו לא עושים פרסומות בשום מקום ורואים איך המקום מפוצץ – בחג הפסח היינו מלאים עד אפס מקום, ואנחנו נערכים לתפוסה דומה ביום העצמאות."

ומה בעתיד?

"אנחנו שמחים לבשר שבקרוב ייפתח מפעל שלנו באזור התעשייה בחולון. בנוסף, בחמש השנים הקרובות אנו נפתח חמישה – שישה סניפים חדשים באזור השרון, גני תקווה ובמקומות נוספים."

03-7794940 | 053-3383445

מעבר לעמוד האינסטגרם

גבי, קצביית Well Done. צילום: ציון בלחסן

גבי, קצביית Well Done. צילום: ציון בלחסן


100 שנים של בשר איכותי : קצביית בלדי

קצביית "בלדי" בבת ים היא אחת מחנויות המפעל של הרשת. המפעל  שמספק מוצרי בשר פרימיום יותר מ-100 שנים הוא למעשה עסק משפחתי שבו עובד כיום הדור הרביעי. ב"בלדי" ניתן למצוא מבחר תבלינים, קופסאות שימורים, בקבוקי שתייה קלה ומוצרים חד פעמיים וכמובן מוצרי בשר ועופות טריים וקפואים, ברמה הגבוהה ביותר, שמייצר המפעל. הבשר ברובו מגיע ממדינות כמו פולין ודרום אמריקה ונמכר בחנות, ובחנות ישנם מוצרים ייחודיים המיוצרים בלעדית במפעל עצמו כמו המבורגר מסעדות, קבב על מקל קינמון, נקניקיות מרגז ומיוחדים נוספים. כל זאת, בהשגחת הכשרות של הרבנות בבת ים, ובחלק מהמוצרים גם הכשרות המחמירה של הרב מוצפי.

ב"בלדי" ממליצים לקראת יום העצמאות על נתחי הסטייק לחגיגות העל האש: "סטייק על עצם או אנטריקוט ובכלל כל סוג של סטייק הוא מומלץ וטעים. חוץ מזה, הישראלים מאוד אוהבים סטייקים על האש ואנחנו רואים את זה בקופות בכל חג".

בנוסף, לקראת חגיגות העצמאות יוצאים בקצבייה במבצע מיוחד של זוגות: קבב והמבורגר  של "בלדי" ב-20 שקלים לזוג, המבורגר מסעדות אחד פלוס אחד ב-40 שקלים בלבד ונקניקיות מרגז קבב על מקלות קינמון ב-44.90 שקלים לזוג. מלבד המבצעים האלה, לקוחות המועדון של הקצבייה נהנים מחמישה אחוזי הנחה על כל קניה בחנות (לא כולל מוצרים במבצע)

קצבית בלדי, מנחם יקואל 4 בת ים, טלפון: 03-5556669

 

נתחי בשר משובחים


ייצור מקומי בתיבול סודי :"בית בשר מעולה"

"בית בשר מעולה" הוא אחד המוסדות הוותיקים למוצרי בשר איכותיים וטריים בחולון. החנות הוקמה בשנת 1983 על ידי אלי פלג, אמנון זהביאן ומשה חקשור, שלושה חברים עם ידע בבשר וניסיון רב בעבודה איתו. ההתמחות בבית הבשר היא בראש ובראשונה בנתחי בשר, ובנוסף בבית הבשר מחזיקים ברישיון לייצור בשר. המשמעות: במקום מיוצרים קבב בעל טעם ייחודי, שיפודי פרגיות מתובלים ומעורב ירושלמי המורכב מתערובות של חלקי בשר עם תבלינים סודיים. הדגש כמובן על הטעם האהוב והמדויק שמאפיין את בית הבשר. והכל כשר בהשגחת הרבנות הראשית חולון.

לקראת יום העצמאות ממליץ אלי פלג, אחד הבעלים, על נתחי אנטריקוט אנגוס לצלייה על הגריל. "מדובר בנתח שומני וטעים שמתאים לצלייה על הגריל ויוצא רך וטעים במיוחד", מסביר פלג ומבטיח מחירים ללא תחרות.  לדוגמה: ק"ג קבב כבש ב-50 שקלים, ק"ג אצבעות אנטריקוט לצלייה במחיר של 70 שקלים בלבד. "אנחנו מאמינים בנתינה ללקוח. גם ביום העצמאות וגם בכל השנה", מסכם פלג.

אמנון אלי ומשה "בית בשר מעולה", המלאכה 17 חולון, טלפון: 03-5568160

 

טרי, קפוא ואיכותי

שושלת של קצבים: קצביית בוחניק

קצביית בוחניק פועלת כבר יותר  מ-50 שנה, היא הוקמה בתחילת שנות ה-60 על ידי רפאל בוחניק והיום מנהל אותה בנו וממשיך דרכו, גבי. "אני למעשה הדור הרביעי לקצבים, אבא של של סבא שלי עסק בזה עוד בטריפולי. הוא לימד את סבא שלי שהעביר את המורשת לאבא שלי וממנו אלי", מספר גבי בוחניק, "ואני מעביר את הידע לילדים שלי והלקוחות הקבועים שלנו מכירים את המשפחה וליוו את כולנו מגיל צעיר".

הקצבייה מתמחה בנתחי בשר טרי ועוף שגדלים בצפון ומיובאים מדי יום למקום, ואת שלל המוצרים בחנות תוכלו למצוא בכשרות מהודרת וחלקה. במקום תוכלו למצוא נתחי בשר מובחרים וטריים, עופות טריים ומוצרים קפואים. זאת, לצד איכות ושירות ללא תחרות ועם מצבע אטרקטיבי: תיק צידנית במתנה וללא עלות נוספת.

לקראת יום העצמאות, מנדב גבי בוחניק טיפ ומסביר שהישראלים מאוד אוהבים סטייקים ופרגיות ולכן הוא ממליץ למלא את המקרר בנתחים מבעוד מועד. "האנשים שנזכרים מאוחר מדי לקנות בשר נשארים בסופו של דבר עם העצם ביד בלבד", הוא מסכם בחיוך.

קצביית בוחניק, חומה ומגדל 43 חולון, טלפון 03-5043874


היישר מהחנות אל המנגל: "מעדני גורמה"

בסניף בת ים של רשת "מעדני גורמה" מכירים לפני הכל בחשיבות הטריות, האיכות וכמובן הטעם. בסניף בבית ים, ניתן למצוא נתחי בשר משובחים ומוצרי עוף והודו מובחרים. זאת, כאשר כל מוצר נבחר בקפידה ומטופל במקצועיות על ידי הקצבים במקום.

וכדי להקל על מלאכת הכנת הבשר, וליהנות מהחוויה ב"מעדני גורמה" כל המוצרים מגיעים נקיים ומוכנים לבישול, מבלי להתפשר על הטריות כמובן. ואלה שמבקשים לשדרג את הטעם יכולים למצוא תבלינים ורטבים משלמים. בסניף ניתן למצוא את כל סוגי הבשר העופות, שיפודי פרגית, שיפודי חלוויאת, פילה בקר, אנטריקוט בלאק אנגוס מובחר וקבבים בתיבול, טעם ואיכות ביתיים. הבשר האיכותי והטרי מיובא במיוחד מארגנטינה ומפולין ובשר מקומי מרמת הגולן. זאת כאשר, לכל המוצרים כשרות חלק והכשרים מהודרים נוספים.

בשר טרי מרמת הגולן

מנהל הסניף בבת ים יניב כהן מסביר כי כל המוצרים עוברים קיצוב בחנות לאחר שמגיעים כחומרי גלם, זאת משום שהחנות משמשת כחנות מפעל. בנוסף, מלבד המבחר הענק של הבשרים, הכנת המוצרים וניקיונם, מציעים ב"מעדני גורמה" לכבוד יום העצמאות מבצעים האטרקטיביים של 3+1 על קציצות קבב ביתי, קבב על מקל קינמון, קבבוש, קבב עגל וצנובר, אנטריקוט בורגר ומיני בורגר אמריקאי.

"לכל אחד יש את סוג הבשר המועדף עליו, אבל מי שמבין באמת יודע שהדבר הכי חשוב בבשר זה ניקיון, טריות, מחיר טוב ושירות מכל הלב. זו בדיוק ההתמחות שלנו ב'מעדני גורמה', המביאים לכם בשר איכותי עם שירות אישי והרבה אהבה", מסכם כהן.

"מעדני גורמה", הרב מימון 26 בת ים, טלפון: 03-5184111

כל סוגי הכשרויות

שיפודים מהקצבייה הביתית "משה לאטי ובניו"

אטליז "משה לאטי ובניו", הממוקם באזור שכונת התקווה בתל אביב, הוא קצביה ביתית ולמעשה חנות המפעל ש​ל החברה המוכרת. המשמעות: כל המוצרים במעדנייה הם בתוצרת עצמית ולחברה יש כמובן אישור יצרן.

בקצביה ניתן למצוא את כל סוגי הבשרים והעופות המיובאים מחוות גידול בצפון, המבחר ענק וההיצע טרי ובמחירים שווים לכל כיס. זאת, כאשר למקום כל סוגי הכשרויות מהמחמירות ביותר ועד הקלות יותר. "אנחנו מחזיקים בכל סוגי הכשרויות כדי לתת מענה רחב לכלל הלקוחות שלנו", אומר משה לאטי.

לקראת יום העצמאות מציעים בקצביה מבחר ענק של בשרים שללא ספק יהפכו את חווית המנגל לאיכותית וטעימה יותר. "מבחר הבשרים הענק אצלנו הוא גדול לאין שיעור וקהל הלקוחות שלנו מוזמן בשמחה לבוא וליהנות מהמבצעים השונים, הטריות והמבחר הגדול. ביום העצמאות הקהל הישראלי חובב סטייקים ופרגיות וגם מעדנים מיוחדים כמו צלעות טלה שקדים וכבד אווז. את הכל כמובן תוכלו למצוא אצלנו", מסכם משה לאטי.

"איטליז לאטי משה ובניו" – שיווק בשר חלק, בית יוסף, אצ"ל 22 תל אביב,
טלפון 03-6879377


מיטאו 

מי לא אוהב בשר איכותי? יוסי גיל ויוסי ולדמן הם דור רביעי לקצבים, וכממשיכי המסורת הם דואגים בימים אלו להגיש מנות בשר איכותיות בקצביה יחודית שהקימו בחולון. אפשר היה להתבלבל ולחשוב שנכנסתם לקצבייה בעיירה איטלקית ציורית, אבל לא, למרבה ההפתעה מדובר במגרש הביתי שלנו כאן בישראל, וכיף להתנחם בניחוחות המפתים ובשאר המעדנים המוגשים במקום.

"מיטאו" היא מסעדת הבשרים החדשה שהקימו השותפים, במקביל לעשרות שנים של ניסיון בתחום הבשר: יוסי גיל בעל קצביה בראשון לציון, ויוסי ולדמן הבעלים של מפעל הבשרים המפורסם באשדוד. בהמשך לשותפותם ארוכת השנים, הפעם הם חברו יחד לכדי מקום יחודי של ממש, שטרם נראה כמותו בעסקי הבשר.

מקום ייחודי שטרם נראה כמותו. צילום: יוסי גיל

מקום ייחודי שטרם נראה כמותו. צילום: יוסי גיל

"מסעדת מיטאו" היא למעשה בוטיק בשרים, המחולק לשלוש קומות. בקומה הראשונה קצביה וסופרמרקט קטן, בה ניתן להשיג את המוצרים היחודיים ממפעל הבשר. בקומה השנייה – מסעדת בשרים ובופה לארוחות צהריים עיסקיות, כאשר בערב הקומה מתפקדת כמסעדת בשרים משובחת.
בקומה השלישית של "מיטאו" ממוקם מפעל הבשר, שכל חומר גלם שמגיע אליו נבחר בקפידה.

החזון של השותפים נולד בעת טיול משותף באיטליה, שם ראו את הקונספט של קצביה ומסעדת בשרים, והחלום היה להקים מקום כזה בישראל. למימוש החזון השניים גייסו את המעצב האיטלקי מיקלה סמיונה, שעם הנגיעה היחודית שלו דאג לצבעים, לסגנון הישיבה ולעיצוב החם שידמה את החוויה שראו באיטליה. וכך, יושבי המסעדה יכולים לצפות בכל רגע נתון בקצבייה העובדת.

שילוב של קצביה, מסעדה וסופרמרקט לבשרים - מיטאו. צילום: יוסי גיל

שילוב של קצביה, מסעדה וסופרמרקט לבשרים – מיטאו. צילום: יוסי גיל

אז אחרי שספגנו קצת ניחוח איטלקי, אלו מנות הדגל שכדאי לכם לטעום "במיטאו": סטייק ואגיו על עצם, אסאדו בתנור, וסינטה משולשת מנברסקה. כל הבשרים נצלים בתוך תנור מיוחד שיובא מספרד, ובעת הצלייה כשהתנור סגור הטמפרטורות עולות עד ארבע מאות מעלות, כך שהבשרים יוצאים בארומה מיוחדת. "כל המנות שלנו מיוחדות" אומר יוסי גיל, ומסביר שכל מנה קיבלה את תשומת הלב שלה, הבשר נבחר בקפידה והבישול מותאם לכל סוג של בשר.

"כל המנות מיוחדות". צילום: יוסי גיל

"כל המנות מיוחדות". צילום: יוסי גיל

במקום ניתן לקיים אירועים שונים, ימי הולדת, ומסיבות ובעתיד, כך מספר גיל, צפויה להיפתח החצר, שתהווה למעשה שוק בשרים שיורכב מדוכנים שונים, בהמשך לאותו קונספט שראו באיטליה. בחצר יוכלו להתקיים גם מסיבות. לסיכום, אם אתם אוהבי בשר איכותי, "מיטאו" הוא מקום שלא כדאי לכם לדלג עליו במסגרת הטעימות הקולינריות שלכם. גם איכותי, גם משביע, וגם להרגיש לרגע ניחוחות של אירופה.

כתובת: הפלד 46, חולון
טלפון להזמנות מקום: 073-332-2222

שעות פתיחה
ראשון עד חמישי:
23:00-09:00
שישי: 15:00-09:00
שבת: 23:00-09:00

למעבר לפייסבוק


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר