מסעדה שף ניסים
מסעדת בר מרוק

צפו בפתיחת מסעדת "בר מרוק": "אנחנו המרוקאים יודעים לעשות חפלה"

השף זיו ניסים שהגשים חלום ילדות ופתח מסעדה בחולון, מבטיח: מדי ערב חגיגה מרוקאית אמיתית

פורסם בתאריך: 11.2.20 16:53

השבוע פתח השף זיו ניסים באופן רשמי את "בר מרוק", עם עשרות חברים ובני משפחה, שלקחו חלק בחגיגה מרוקאית אמיתית.

ניסים שימש במשך שנים יד ימינו של השף שגב משה. יחד הם בישלו את הארוחות הרשמיות במעון ראש הממשלה. אלא שניסים החליט להגשים את חלומו ולפתוח מסעדה בעיר ילדותו חולון.



לקראת פתיחת המסעדה, בראיון שהעניק ל"השקמה חולון" הוא אף אמר כי "הסצנה הקולינרית מסביב לחולון התפתחה במהלך השנים, אבל חולון נתקעה מאחור. עכשיו הגיע הזמן לעשות מעשה ולהעיר את העיר כשמהפכה תגיע מכיכר ויצמן".

והשבוע זה קרה: המסעדה נפתחה. תחילה במתכונת של הרצה, רק בשעות הצהריים והחל מיום שלישי הבא, המסעדה, שנשענת על המטבח המרוקאי, תהיה פתוחה גם בערב. זאת, כאשר בשעות הצהריים יוגשו ארוחות עסקיות.

"אנחנו המרוקאים יודעים לעשות חפלה", אומר ניסים על אירוע הפתיחה עם המשפחה והחברים, ומוסיף: "הפרגון של החולונים לא מובן מאליו. אנחנו נפגשים פה מדי יום בשעות הצהריים. החולונים מתחברים לאוכל, מפרגנים, והאווירה מאוד טובה".

"החל מהשבוע הבא, אנחנו מתכוונים לערוך חפלות מדי ערב. חגיגה אמיתית. המקום הוא מקום שמח, זה מה שאנחנו רוצים להביא לקהל שלנו וזה מה שיהיה פה מדי ערב, כולל קוקטיילים שיעופו באוויר, מנות מיוחדות ומקוריות והמון ווייב טוב", הוא מוסיף, "אני בא מתרבות שמחה וגאה בזה".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"השקמה חולון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר